Oxelaat beperken heeft dat iemand geholpen?
amsterdamboomer
in Recepten
Ik heb recent op een interview bekeken wat er over ging dat juist de zgn Health Foods vaak een hoge oxelaat gehalte bevatten en dat deze verantwoordelijk kunnen zijn voor allerhande gezondheid problemen. Helaas was het zo in mijn geval dat juist omdat ik gezondheid problemen had ik het advies had gekregen om behalve vegetarisch eten ook de melk producten even niet te eten. Dit resulteerde in een extreem hoog oxelaat houdend dieet die aan bijna alle problemen te koppelen is die ik erna heb ervaren.
Het gaat te ver om inhoudelijk op de diverse zaken in te gaan bij deze intro post. Ik heb eventueel het filmpje van het interview in het engels, met zowel de engelse als de Nederlandse ondertiteling. En natuurlijk de bronvermelding van de dame die geïnterviewd werd door Pete Evans ( in NL bekend van de MKR show )
( Trouwens ik ben geen dokter en geef geen advies, maar hoop alleen de ervaringen van andere mensen hier te krijgen zodat we samen tot een betere kijk op de materie kunnen komen ) bvd !
Het gaat te ver om inhoudelijk op de diverse zaken in te gaan bij deze intro post. Ik heb eventueel het filmpje van het interview in het engels, met zowel de engelse als de Nederlandse ondertiteling. En natuurlijk de bronvermelding van de dame die geïnterviewd werd door Pete Evans ( in NL bekend van de MKR show )
( Trouwens ik ben geen dokter en geef geen advies, maar hoop alleen de ervaringen van andere mensen hier te krijgen zodat we samen tot een betere kijk op de materie kunnen komen ) bvd !
0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 873 Stel jezelf voor
- 329 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 43 Succesverhalen
- 403 Voedsel en voeding
- 257 Fitness en training
- 313 Motivatie en steun
- 68 Recepten
- 39 Kletsen, gezelligheid en spelletjes