Mijn "succes" verhaal. — Dutch (Netherlands)

Mijn "succes" verhaal.

nathalieforerunner220
nathalieforerunner220 Berichten: 56 Member
8 May aangepast in Succesverhalen
Is al weer een hele poos geleden. Al die jaren is mijn gewicht hetzelfde gebleven paar kilo eraf door op voeding te letten maar langzaam erbij.

Ben duurzaam bezig.
Geen dieet.
Maar vullen en voeden.
Smorgens volle kwark 150gram, 75 gram bosbessen, lijnzaad, chiazaad, schep whey eiwit poeder en 25 gram noten dit wisseld wel eens welke noten. Omdat ik te laag zat met mijn eiwitten. En wist niet hoe omhoog zonder teveel te moeten doen. Zie dit als tijdelijk.
12.00 wrap met hummus, cottage cheese, 2 eieren, komkommer en paprika. Beetje chilisaus, rond 15 uur een banaan. Avond eten naar behoefte soms 2 borden soms gewoon 1 bord. En savonds magere kwark paar scheppen en een appel. Veel water drinken. 2 koppen koffie voor 10.00 uur smorgens. Savonds kruiden thee vanwege geen cafeïne.

Mijn gewoonte waar ik nu de vruchten van pluk. Iedere dag een uurtje wandelen.
Maar wel totaal op een dag 10.000 stappen.

Heb gerekt en gestrekt waardoor ik weer kon hardlopen en halverwege het programma tot 5 kilometer ben ik gewoon gaan wandelen.
Heb mezelf bewezen eerst de basis.
Daarna de rest.
Want hardlopen was ik gestopt en ging niet en bleef zo in mijn hoofd zitten.
Maar deed ik 3 dagen in de week. Maar als er dan een dag tussen zat werd het nog een dag rust enzo.
Dus was niet consequent. Dit omdat ik luister naar mijn lichaam en behoeften.
Soms zat er een week tussen. Geen probleem.
Maar wilde iets wat makkelijk even kan.
En wandelen kan altijd.
En de lat heel laag leggen.

Op dit moment ben ik 8,4 kilo kwijt na jarenlang op hetzelfde gewicht te hebben gezeten.
Ben vooral gaan werken aan gewoontes.

Zorgen dat ik weet wat ik morgen ga eten en zorgen dat ik de boodschappen in huis heb. soms voor 2 dagen in huis.
Maar voorbereid zijn.
Zodat er niet pizza besteld wordt.
Scheelt ook veel geld zelf koken en zo kom ik aan de veel groenten eten behoefte.

Dus ja dit is wat op dit moment mijn "voedingsschema" is. Hier zit ik vol van en goed in mijn dagelijkse energie. Is rond de 1800kcal door de eiwitten toe te voegen kom je hoger uit.

Heb geprobeerd even 1500kcal maar werd slaperig wilde steeds slapen en dacht aan slapen. En slapen
Dus nee mijn lichaam gaat er niet goed op.
En mijn dieetgedachten die ik de kop had ingedrukt al helemaal niet.

Zo ik ga even wandelen op de loopband. Podcasts luisteren even "me time"