Jawbone up - Pagina 4 — Dutch (Netherlands)

Jawbone up

124»

Reacties

  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Sedert de firmware update heb ik nog geen problemen gehad met de synchronisatie :smiley:
  • LisannevdL
    LisannevdL Berichten: 27 Member
    Ik had in mei wat last met de synchronisatie maar de laatste tijd doet hij het weer prima! Soms duurt het alleen wel even voordat je stappen doorkomen en je calorieën aangepast worden.

    Ik weet ook niet zo goed hoe ik jullie toe moet voegen via UP. Denk dat het alleen op volledige naam of E-mail kan.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Lisanne, heb jij al een firmware update gedaan ? Sedert die update heb ik direct resultaat op de up. Het enige dat hij niet doet is bij MyFitnessPal de actieve calorieën bij tellen. Maar daar zijn ze nog mee bezig.
    https://jawbone.com/up/updater/download/ios
    Klik eens op ondersteuning :wink:
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    2ciaeft.jpg
    Maand juni 357071 stappen, is een gemiddelde van 11.902 stappen per dag B)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    :) bravo Adnilleke
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Toppie Adnilleke! Wat ik me afvraag...reageert de weegschaal ook positief op deze inspanningen?
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    dcav ik sta onder mijn streefgewicht B) En morgen is weer weegdag B)
    Thankx anjatje :wink:
    Door de Jawbone beweeg ik toch veel meer dan vroeger. En nu mijn pols uit de gips is, lukt het nog beter om te gaan stappen :p
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Ik wil zelf erg graag een MiBand aanschaffen. Dat is net zoiets en echt helemaal niet duur, vergeleken bij de rest. Hij is van Xiaomi en ik ben dan ook dol op die telefoons, maar mijn android is nog niet hoog genoeg ervoor (ik heb 4.4 nodig en ik heb 4.3). Hij werkt gewoon op alle android telefoons. Bij DualExtreme kan je hem voor iets van 20 euro kopen.
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    juli 2015 aangepast
    Nikkirent
    Ik heb de Xiaomi Mi Band opgezocht en het ziet er een leuke en mooie stappenteller uit !

    Ik had nooit gedacht dat ik zo content ging zijn met mijn Jawbone. Ik kan voor de moment niet meer zonder. Het is een zeer grote stimulans om te bewegen :)
  • anjatjev1969
    anjatjev1969 Berichten: 99 Member
    ja Adnilleke zou het ook echt niet meer willen missen,daar heb je echt veel aan e! Mijn conditie zit echt goed,en kan alleen maar beteren met de jawbone. Zou hem ook aan iedereen aanraden ! idd een heel grote en goeie stimulans ! :)
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Voor de liefhebbers, de Jawbone Up 3 is verkrijgbaar :p
    http://www.sporthorlogecenter.be/product/540129/jawbone-up3-silver-cross.html
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    hmmm...aardig prijsje, tel daarbij in mijn geval nog de aankoop van een nieuwe smartphone bij wegens geen bleutooth 4.0 op mijn huidige (nog goed werkende) smartphone en de twijfel slaat zeer hard toe. Misschien beetje zeuren aan hoofd van halve trouwboek tot ze er dol van wordt. :D
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    De jawbone up3 wilde ik in eerste instantie aanschaffen, maar door zijn slechte kritiek en reviews heb ik 'em links laten liggen. Heb nu de polar M400.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    De jawbone up3 wilde ik in eerste instantie aanschaffen, maar door zijn slechte kritiek en reviews heb ik 'em links laten liggen. Heb nu de polar M400.
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Dju, pech....doet mijn smartphone vandaag een serieuze smak de grond op, achterkant vliegt een kant op, batterij ook. Dacht al bij mezelf...ja, die is kapot, tijd voor een nieuwe met bleutooth 4.0, een eerste stap in de goede richting. Maar neen, niets van aan, smartphone terug ineen gestoken, niets kapot, alles werkt nog. Just beetje verf af van een rand! :(
  • Adnilleke
    Adnilleke Berichten: 162 Member
    Sterk ding da jij hebt ! ;):smiley: