Hei, Onko ryhmä vielä hengissä? Olisi kivaa saada tukea ja jutella kaikenlaisesta suomeksi.
I spent one year in Järvenpää 1978-1979 as an exchange student. I have lost my finnish :( . Just saying hello to everyone!
Hey folks! I wanted to reach out to your group and let you know we are recruiting volunteers to help translate MFP in Finnish! If you are interested, you can join this group we have created: http://www.myfitnesspal.com/groups/home/17299-finnish-language-volunteers as well as visit our translation page:…
Hei vaan, on ollut mukava seurata, että suomalaisten käyttäjien määrä kasvaa kovasti. Erityisesti se helpottaa ruokapäiväkirjan syötöissä, miten mukavaa että löytyy jo paljon suomalaisia ruokia ja elintarvikkeita. Olispa mukava saada tähän ryhmään vähän vauhtia ja hyviä tsemppi keskusteluja käyntiin!
Tervehdys, enpä yleensä ole täällä groupsien puolella palloillut, mutta heitetään tännekin nyt jotain. Nyt on vk 10 "The Project" ollut käynnissä ja totaali on tällä hetkellä -16kg. Vielä on siis tiputettavaa ~40 kilon verran. Täällä on kyllä ollut ilo seurata syömisiään, mutta yhteisöllisyys näkökulmaa on ollut vielä…
Olen täällä kolmatta kertaa aloittamassa uutta elämäntapaa, aikaisemmat visiiti on olleet menestyksekkäitä joten kokeilaan taas. Olisi tosi kiva jos olisi muutama suomalainenkin kaveri ystävissä. Asun englannissa, olen ollut täällä jo 15 vuotta. Lopetin tupakanpolton hiljattain ja se on aiheuttanut ylimääräistä painoa ihan…
Reilu vuosi laihduttamista on takana ja tuloksiakin on tullut :) Nyt olen reilun kuukauden jälleen junnaillut pakoillani, kovasta treenaamisesta johtuen koen kiinteytyväni, mutta paino ei kyllä laske mihinkään. Syön MFP:n antamat kalorit (painonpudotusvauhtini on määritelty 0.5 kg/vko) sekä pyrin syömään myös liikunnalla…
Mun pitäs saada vyötärönympärys sulatettua 106 cm:stä noin 93 cm:iin. Kuulemma on sitä sisäistä rasvaa liikaa. Eli tää on tosi hyvä ohjelma että voi seurata päivittäistä kalorinsaantia. T::bigsmile: Mites muilla noi tavoitteet...?