HOE ga jij de strijd aan?
pippe31
Hoi nieuwkomer,
Welkom in deze gewichtige groep, waar leden maar 1 doel hebben: zo snel mogelijk deze groep weer mogen verlaten, omdat hun gewicht te laag is geworden...
Het is leuk als je je voorstelt, maar voel je niet verplicht. Vrijheid - blijheid.
Wel verplicht is respect voor elkaar, voor ieders privacy (wat hier staat blijft binnen de groep) en voor elkaars mening. Doel is support, dus ruziemaken moet je ergens anders doen
Hartelijke groet,
Pippe
144,3 kilo, moeder van een volwassen zoon en harde werkert (maar ja, bureaubaan hè, dus dat helpt niet veel)
Welkom in deze gewichtige groep, waar leden maar 1 doel hebben: zo snel mogelijk deze groep weer mogen verlaten, omdat hun gewicht te laag is geworden...
Het is leuk als je je voorstelt, maar voel je niet verplicht. Vrijheid - blijheid.
Wel verplicht is respect voor elkaar, voor ieders privacy (wat hier staat blijft binnen de groep) en voor elkaars mening. Doel is support, dus ruziemaken moet je ergens anders doen
Hartelijke groet,
Pippe
144,3 kilo, moeder van een volwassen zoon en harde werkert (maar ja, bureaubaan hè, dus dat helpt niet veel)
0
Reacties
-
Hoe ik de strijd aanga...
Tja, vooral vaak en met weinig resultaat tot nu toe denk ik.
Ooit begon ik met afvallen omdat ik een paar kilo teveel woog. Dat was zo'n 25 jaar geleden. Inmiddels ben ik morbide obees, dus ik denk dat ik veilig mag stellen dat ik niet zo succesvol ben geweest in mijn pogingen tot afvallen.
En ja hoor, ik weet best hoe dat komt. Ik houd van lekker eten, van een borrel op zijn tijd, van uiteten gaan en van snoep. En het allerergste: ik kan geen maat houden.
Een keertje uiteten is prima, een biertje in het weekend doet weinig kwaad en een koekje of een snoepje is geen ramp.
Maar vaak uiteten, meer biertjes en een pak koekjes of een zak snoepjes verorberen, das minder handig.. Nu ja, dat ben ik dus.
Of althans dat WAS ik. Een maand geleden was ik er klaar mee. En nee, ik ben niet het zoveelste dieet ingestormd. Ik heb besloten dat iedere dag een kans is. Een kans op gezond eten, op zelfbeheersing, een kans om mijn leven op de rit te krijgen. Dus ik sta elke morgen op met goede wil en leef. De ene dag is succesvoller dan de andere, maar vallen en opstaan horen bij elkaar, dus dat geeft niet.
Inmiddels ben ik bijna 5 kilo kwijt en dat is in een maand een prima score. Veel sneller mag het ook niet gaan.
En waar ik nu benieuwd naar ben is: HOE doe jij dat nou, afvallen? Wat werkt voor je en wat heb je nodig aan support om verder te komen?
Ik lees je verhaal graag.
Groet
Pippe
0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 473 MyFitnessPal-Fora
- 77 Suggesties/Feedback voor de website
- 392 Technische ondersteuning/Hulp nodig