Voorstel topic

Options
mamavanryan
mamavanryan Posts: 49 Member
Voorstellen doe je hier :)

Replies

  • Christaaa78
    Christaaa78 Posts: 65 Member
    Options
    Ik ben Christa. Ik woon in Groningen (stad) en ben 34 jaar. Ik werk in Leeuwarden in het ziekenhuis. Als alles goed is verhuis ik volgend jaar richting Nijmegen, maar tot die tijd mag ik vast meedoen met deze groep ;-)
  • mamavanryan
    mamavanryan Posts: 49 Member
    Options
    Esther, 36 jaar en woonachtig 20 minuten van Groningen... ben een import Groningse
    Sinds 2001 kamp ik met overgewicht .. een van de oorzaken is een traag werkende schildklier
  • Melisamab
    Melisamab Posts: 16 Member
    Options
    Hoi,

    Ik ben Melisa, woon in Alkmaar. Oke, is niet Groningen, maar kon niets vinden in NH :wink:

    Wil/moet zelf 20-30 kilo kwijt, wellicht kunnen wij elkaar steunen? :smile:

    Oorzaak van mijn overgewicht: tja, de kinderen? Ha ha, is wel erg makkelijk, he? :laugh: Nee hoor, ben sinds mijn 8e dik, wat schommelingen in mijn tiener/20'er jaren, hou van lekker eten en niet veel van sporten, dus uiteindelijk steeds maar een "volle vrouw". Maar, vanwege mijn gezondheid en zelfbeeld wil/moet ik minderen.

    Groetjes uit Alkmaar :happy:
  • mamavanryan
    mamavanryan Posts: 49 Member
    Options
    Hoi Melisa.. support groepen voor Nederlandsers hier zijn schaars, dus kom er bij.
    Ik woog een half jaar na mijn bevalling ruim 95 kilo terwijl ik tijdens mijn zwangerschap alleen maar afviel en super slank was op de buik na. De eerste 10 kilo ben ik kwijt geraakt met het cohen dieet en het cambridge dieet (die laatste werd ik ziek van en ben ik mee gestopt. Daarna vlogen er weer wat kilootjes aan en nu met MFP er ruim 3 kilo al weer af.
    Mijn streefgewicht is 70 kilo, liefst nog ietsje meer.
  • Melisamab
    Melisamab Posts: 16 Member
    Options
    Hoi,
    Heb zelf ook Cohen's (1st Persoonlijke diet) gedaan, en het werkte (zo veel voor die bloed onderzoeken betaalt, het zou werken! lol :tongue: ). Maar dan verslap je er in en ja hoor, kilos er weer bij. Heb inmiddels 2 kinderen gekregen, kwam niet al te veel bij, maar omdat ik al zwaar was, bleven ze zitten. :frown:
    In okt gaan wij trouwen, dus heb ik 9 weken om 10 kilo kwijt te raken.....
  • kweenie2
    kweenie2 Posts: 7 Member
    Options
    Hi, Ik ben Stephanie. 44 jaar. Woon net buiten Groningen, maar werk in de stad. Moeder van 1 dochter. Eerste kilo's kwamen toen aan maar zijn in de 10 jaar sinds langzaam maar zeker erbij gekomen. Laatste paar jaar veel aangekomen vanwege stress en geen tijd hebben/nemen om er aandacht aan te besteden. Moet veel verliezen, maar ben al in eerst instantie blij met 25 kilo.
    Heb nu gezegd dat ik hoop puur door het bij te houden ten minste bewuster te worden van wat en hoe ik eet. Een eerste stap.
    Leuk om te zien dat er in zo'n internationale (Amerikaans) MFP omgeving er ook een kleine niche is voor 'thuis.'
  • mamavanryan
    mamavanryan Posts: 49 Member
    Options
    Welkom Stephanie. Tja veel amerikanen, met veel Amerikaanse eetgewoonten en ideeën over eten. Daar kunnen wij nuchtere hollanders niet veel mee, vandaar dat ik 2 groepen ben begonnen hier op MFP. Hopelijk vind je hier de steun die je nodig hebt!