Acties/Gratis (alleen wat met afvallen te maken heeft)

Options
mamavanryan
mamavanryan Posts: 49 Member
Een facebook actie van het kruidvat.
Te winnen:
Maaltijdshakes

https://www.facebook.com/kruidvat

Normaal ben ik niet zo van de maaltijdshakes en ik geloof niet dat dagen lang enkel shakes nemen goed voor je is (ben tenslotte zelf steeds erg ziek geworden tijdens een shakedieet), maar om af en toe een maaltijd mee te vervangen zoals bijv een ontbijt of een lunch kan soms net even dat extra zetje zijn.

Replies

  • Melisamab
    Melisamab Posts: 16 Member
    Options
    heb mee gedaan, wie weet, win ik een blk shakes :wink: in een grijze verleden heb ik een maaltijd vervang diet gedaan, het helpte wel, maar zou jet nu niet "helemaal" doen, maar slechts gebruiken voor 1 maaltijd p/dag.

    Jij ervaring hier mee?
  • mamavanryan
    mamavanryan Posts: 49 Member
    Options
    In een grijs verleden heb ik wel eens zo een modifast pakket gedaan, maar dat hield ik nooit vol.
    Vorig jaar heb ik het Cambridge dieet gedaan, ook alleen maar shakes.
    Ongeveer een maand lang, maar ik kreeg steeds last van mijn maag (reflux en zo).

    Nu vervang ik vaak een maaltijd door een proteine shake / yoghurt vult over het algemeen beter dan een maaltijdshake.
    Maar ik ben van mening dat als je goed wilt afvallen je je lichaam ook alert moet houden door af en toe iets buiten je gewonen dieet regime te doen.. .en dat kan dan prima met een korte kuur maaltijdshakes
  • Christaaa78
    Christaaa78 Posts: 65 Member
    Options
    Ik doe af en toe een paar dagen shakes om er weer in te komen. Op de lange termijn hou ik het nooit vol. Nu ook weer even begonnen daarmee, want de afgelopen weken ging het allemaal heel moeizaam. Als ik dan 2 maaltijden een shake heb gehad, ga ik 's avonds niet zitten snoepen, want dan had ik net zo goed een lekkere boterham kunnen nemen. Rare psychologie, maar voor mij werkt het.

    Ik wil echt nog even er tegenaan. 1 september heb ik een congres waar ik er netjes uit wil zien. Voor mijn gevoel zou 2 kg eraf nog wel lekker zijn van tevoren. 1 oktober hebben we vakantie en ik zou dolblij zijn als ik dan mijn streefgewicht van 65 kg heb gehaald, maar dat lijkt me al niet meer haalbaar. Toch probeer ik mezelf nu wakker te schudden met een weekje weightcare. Ik doe er 's avonds wel een salade bij.