Vann vann og atter vann.
hanneberries
Hvordan får dere i dere alt vannet vi skal ha iløpet av en dag? Jeg prøver jo hver dag, men det er ofte det er vanskelig, enten fordi jeg rett og slett ikke føler meg tørst, eller at vann blir veldig kjedelig i lengden.
Nylig har jog kjøpte FunLight Fruktfest, og den er jo kjempegod, så den tror jeg vil hjelpe fremover. Men hvilke andre smaker er å anbefale? Har prøvd både bringebær og appelsin, men de falt ikke helt i smak. Og finnes det andre ting her i Norge vi kan legge til i vannet vårt får å legge smak? De har så mye rart i USA som vi ikke får tak i her, hah.
Nylig har jog kjøpte FunLight Fruktfest, og den er jo kjempegod, så den tror jeg vil hjelpe fremover. Men hvilke andre smaker er å anbefale? Har prøvd både bringebær og appelsin, men de falt ikke helt i smak. Og finnes det andre ting her i Norge vi kan legge til i vannet vårt får å legge smak? De har så mye rart i USA som vi ikke får tak i her, hah.
0
Replies
-
Du er jo superflink til å drikke vann - ser at vannspruten står på illustrasjonen, ihvertfall.
For min egen del: jeg drikker mye på morgenen (4-8 dl) og i løpet av arbeidsdagen. Jeg sitter på kontor, og har en 8 dl flaske ved siden av meg som jeg ihvertfall drikker, noen ganger mer. MEN, jeg kan ikke fortsette å drikke så mye utover ettermiddag/kveld, for da må jeg jo løpe på do hele natta!
Jeg har prøvd meg med mye "rart" i vannet - kanne i kjøleskapet med enten sitron, lime, eller agurk. Ellers liker jeg godt Fun Light-produktene, jeg også (Peach Ice Tea er min favoritt). Min "last" er Pepsi Max. Men, jeg tenker så som så; ikke nyter jeg alkohol, ikke røyker jeg og for tiden spiser jeg ganske så sunt også. Da tar jeg meg et glass Pepsi Max om dagen
Det jeg HAR merket er at jeg faktisk går lettere ned i vekt når jeg har drukket mye. Er det dager hvor jeg vet at det kan bli vanskelig å komme meg på toalettet (møte-dager), så begrenser jeg vann-inntaket, og da sliter jeg litt med vektreduksjonen!0 -
Jeg sliter med å drikke nok vann jeg også.
En ting som jeg synes hjelpe litt er å drikke farris og lignende, for bare vanlig vann sliter jeg med å få i meg med mindre jeg er skikelig tørst. Har sånn kullsyremaskin så den er helt genial bare jeg ikke er lat og faktisk bruker den. Så kan man jo ha i en skive sitron eller appelsin eller noe om man vil.0 -
Jeg ser at hvis jeg fyller opp vannflaska på kontoret, så tømmer jeg den også. Problemet er når jeg ikke gjør det. Ellers har jeg funnet ut at Rema 1000 selger taffelvann med kullsyre på boks billig, og det synes jeg er veldig godt. De dagene jeg trener mye kommer det å drikke vann naturlig.0
-
Funlight med jordbær og rabarbrasmak er bra! og vi har kullsyremaskin hjemme, med Funlight fruktfest smaker det akkurat som brus0