Jeg står fast på Gardermoen en time, og fant akkurat ut at det er gratis internett for alle her i en time. Da kan jeg jo klatte litt på forumet. Jeg har altså brukt en Fitbit skritteller snart to uker. Hanne og Torill her har brukt det mye lenger, så de har bedre erfaringer. Dere kan gjerne supplere hvis dere vil. Jeg er…
Jeg vet at det er meninga at man skal spise tilbake treningskaloriene sine. Men hvordan gjør dere dette? Jeg har ikke så mange kalorier i utgangspunktet (1300), og hvis jeg trener skikkelig en dag så får jeg ca 1000 kalorier ekstra. Det føles helt rart for meg å skulle spise dobbelt så mye mat ca annenhver dag, da føler…
Andre her som bruker Endomondo til å registrere trening? Synes det er blitt veldig praktisk nå når man kan linke mellom Endomondo og MFP. Alle kalorier forbrent i Endomondo kommer automatisk inn i MFP. Legg meg gjerne til i Endomondo ;-) http://www.endomondo.com/profile/5050337
Noen flere som vil ha venner på MFP ? legg meg til om du vil :-)
Eller? :)
For her har det jaggu vært stille de siste mnd :o Jeg står fast og sliter veldig med å komme videre med vekta og trenger masse motivasjon kjenner jeg
Javel, kjære Norge, eller Norway som det heter. Jeg tenkte å oppfordre dere til å være med meg på en liten oppsummering av måneden, og kanskje året, som var og gi en idé om hva slags retning dere ser for dere. Nå i oktober ble lille Flora født, hun er jo nydelig, men det har gjort logistikken i familien vesentlig…
Hei :) Hvordan går det? Jeg håper å se 85kg på vekt i denne måneden... Hva er deres mål? :) Hilsen.
Hei dere:) I sommer bestilte jeg meg en Fitbit Flex, et vanntett armbånd med en liten duppeditt som måler skritt, aktivitet, søvn etc. Siden den er vanntett trenger jeg ikke ta den av i dusjen, og siden den måler søvn også tar jeg den mer eller mindre aldri av, bortsett fra en gang i uka for lading. Den syncer også direkte…
Nå strever jeg med det (for meg) vanskeligste- nemlig å holde vekten. Hver gang jeg tror at NÅ, nå har jeg stabilisert den, så gjør den et lite jump oppover igjen. Har hatt noen loggefrie dager, og det har ikke vært bra. Det som ikke logges, legger seg nemlig ikke på sidebeina? ;) Ikke engang en betent visdomstann har…