Painonpudotus...7-10 kg

Mun pitäs saada vyötärönympärys sulatettua 106 cm:stä noin 93 cm:iin. Kuulemma on sitä sisäistä rasvaa liikaa.
Eli tää on tosi hyvä ohjelma että voi seurata päivittäistä kalorinsaantia.
T::bigsmile:
Mites muilla noi tavoitteet...?

Replies

  • jakiram
    jakiram Posts: 25 Member
    Tavoitteena hyvä ja kevyempi olo. Tavoitteena reilun 30 kg pudottaminen ja nyt olen noin puolen välin tietämissä. Haluan pudottaa hitaasti, varmasti ja lopullisesti. Toiveena on säilyttää mahdollisimman paljon lihasmassaa ja erityisesti saada selkäongelmat kuriin (tai ehkä lääkärit eivät enää voi hoikalle ihmiselle sanoa, että selkäkivut johtuvat ylipainosta). Plussaa on tietysti se, että nauttii jälleen vaateostokista ja kenties ulkonäkökin on silmää mielyttävämpi. :happy:
  • Mulla meni vähän harakoille. Olin 1 kk kipeenä ja en voinut tehdä mitään jumppaa. Sitten tuli vielä joulu ja painonousi 5kg.
    Olin jo niin hyvässä vauhdissa ja taas pitää aloittaa alusta. Painoa tuli 5 kg lisää. No ei auta kuin jatkaa siitä mihin jäi. Jos en saa sisäelinrasvaa hävitettyä, kohta on sitte sokeritauti päällä. Tsemppiä kaikille tavoitteissaan...ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA:
  • kyrdis
    kyrdis Posts: 1
    sama homma että jouluna tuli semmoiset 3-4kg, toki saanut taas hävitettyä ne, mutta nyt sitten selän takia sairaslomille ja liikunta jäi taas hieman huonolle kontille. Toivottavasti selkä nopeesti kuntoon ja uutta tavoitettakin jo edellisen sijaan, vielä miinus 5kg kun ensimmäisen tavoitteeseen pääsin suht vaivatta.