Noen som har bodymedia/bodybugg eller tilsvarende,?

Options
skrullerull
skrullerull Posts: 40 Member
Hvordan får dere brukt disse i norge? Kan de brukes offline?

Replies

  • hexaphim
    hexaphim Posts: 13 Member
    Options
    Jeg har en som jeg kjøpte fra Amazon.com. De kan ikke brukes offline, og er avhengige av at du har et abonnement på Bodymedia.com. Det følger med tre gratis måneder, deretter tror jeg det er $8 i måneden eller noe sånt. Da jeg registrerte meg så var ikke Norge et alternativ som hjemland, så jeg er usikker på om dette fortsatt kommer til å fungere når de skal belaste kredittkortet mitt og tror jeg bor i Canada...

    Jeg er foreløpig veldig fornøyd, den har gitt meg et mye bedre bilde av hvor mange kalorier jeg forbrenner i løpet av dagen. Det er litt irriterende å måtte koble den til en PC for å laste opp resultatene (jeg har Link-versjonen så jeg kan se resultater på telefonen via bluetooth, men man kan ikke laste opp resultatene til hovedsiden via denne), men man skal uansett ikke ha på seg armbåndet i mer enn 23 timer i døgnet, så da passer det fint å synkronisere når jeg tar en pause.

    Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre. :)
  • skrullerull
    skrullerull Posts: 40 Member
    Options
    Jeg sendte mail til Bodymedia og slik jeg forsto det så måtte man ha registrert adresse i usa/canada og kreditkortet måtte være tilhørende der også, hmmmmm....

    Det er nemlig svææært interessant :)
  • hexaphim
    hexaphim Posts: 13 Member
    Options
    Rart at de lar Amazon.com selge til Norge, da... ja ja, får se hvordan det går. :)
  • skrullerull
    skrullerull Posts: 40 Member
    Options
    Har veldig vurdert å kjøpe med 12 mnd forhåndsbetalt så er det den tid den sorg om et år! Det er jo lenge til! ;)
    Finner den ikke på amazon forresten, hmmmm ... Jeg har egentlig masse spørsmål, men får lissom ikke helt summert meg om dagen =)
  • skrullerull
    skrullerull Posts: 40 Member
    Options
    Jo forresten, for å få de tre mnd gratis, var det en kode du tastet inn ? ser folk også kun selger koder/forhåndsbetalt, og det burde jo fungere!
  • hexaphim
    hexaphim Posts: 13 Member
    Options
    De tre månedene gratis får du når du registrerer deg på Bodymedia.com med ditt nye armbånd! Jeg visste ikke at det var mulig å kjøpe forhåndsbetalte koder, men det var en god idé - må undersøkes. :)