Er det noe liv i norgesleiren???

Options
Ja er det noe liv i dere??? =)

Her har jeg blitt mer hekta på MFP enn på Face, jepp, da er man skikkelig hekta å!! =D
Er skikkelig dårlig i engelsk, men gjør meg sånn ca forstått, he he

Replies

  • jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Options
    Mhm, jeg er jo hekta da, og glad for at en del av dere andre også henger på litt.

    Rytmen er i ferd med å legge seg inn. MFP en gang midt på dagen og en gang før jeg legger meg.

    Når vi er så mange nordmenn her, er det OK å skrive norsk synes jeg.

    Jeg sender FR til alle aktive nordmenn jeg kommer over og styrer hovedsakelig unna andre.
  • hexaphim
    hexaphim Posts: 13 Member
    Options
    Etter at jeg har blitt venner med en del folk fra Norway, så forblir jeg stort sett i egen newsfeed og kommuniserer med folk der. Dersom noen skulle slumpe innom denne tråden og føler for å være med på den moroa er det bare å legge meg til som venn!
  • stian80
    Options
    Jeg lusker rundt i bakgrunnen. Er inne i store omstillinger på arbeids og bosettningsfronten om dagen, så er vanskelig å være superfokusert på tilbakemeldinger her inne.

    -Stian-
  • bambis
    bambis Posts: 75 Member
    Options
    Jeg er alltid her inne ;) Synes det er kjempefint at vi har fått igang en såpass stor, norsk gruppe. Nå lar jeg alt gå på norsk her inne :) Selv om jeg fortsatt liker å lese på forumet, så skriver jeg nesten ingenting der. Gjør som hexaphim, lar det gå på neewsfeeden :) Og setter stor pris på alle dere som er så flinke til å gi tilbakemeldinger, gode råd og støtte!
  • Xelace
    Xelace Posts: 18
    Options
    Juhu, nordmenn! :drinker:
    Ja, er det noe liv i leiren?
  • belsameth
    belsameth Posts: 11 Member
    Options
    Hei, jeg har akkurat joina gruppa :) er fra Norge men bor I England da, greit aa snakke(skrive) litt norskt!
  • jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Options
    Det er en god del av medlemmene i Norway som er aktive. Noen kommer og går, men de fleste av oss har vært her mange måneder. Mange av oss bruker mest newsfeeden, så det kan være greit å legge medlemmene her til som friends.
  • norghost
    Options
    Her er det liv ja! Bare å adde meg den som vil.

    Kar på 25 år / 188cm, 100.8kg på dagens måling, startet på 106kg for to uker siden. De første ~3-4 kg var vanntap, ikke muskelmasse eller fett så der er det ikke noe magisk! Jeg startet et halvstrengt lavkarbo-kosthold den 4. feb og det har gått veldig greit så langt. Jeg har holdt meg under 50g karbohydrater stort sett hver dag og helst nærmere 20g, men jeg har ikke karbofobi. Jeg kommer nok til å reintrodusere karbs i form av poteter, ris, havregryn o.l. om en uke eller to etter at "eksperimentet" er ferdig. Hovedpoenget er å omkalibrere forholdet mitt til mat og avvenne meg sukker og småspising og det tror jeg fungerer fint.

    Matloggen min er åpen og der er helt ærlig, men jeg spiser ikke spesielt ofte og derfor kan det kanskje virke som at jeg "jukser" med loggføringen, det gjør jeg ikke. Jeg har også endt opp med å ha en dag i uka der jeg ikke loggfører, men det betyr ikke at jeg fråtser. Jeg bruker fortsatt sunn fornuft og teller sånn ca i bakhodet, jeg gidder bare ikke måle den dagen. Typisk bursdagsselskap, spise ute osv.