Food Labels

Options
bambis
bambis Posts: 75 Member
Jeg fikk denne mailen i dag, lurer på om dere også har fått den? Sånn som jeg forstår det ønsker de bare et par eksempelbilder av varedeklarasjoner fra Norge, altså ikke bilder av så mange deklarasjoner som mulig?

Dear MyFitnessPal Member,

Thank you for using MyFitnessPal! I work in our Customer Happiness team and we are reaching out to active members in Norway and would love your help with a project we are working on to enhance the MyFitnessPal product. We are collecting pictures of food labels from Norway and would like to have real examples from some of our members. Would you be willing to help?

To do so, all you will need is:
A few minutes of time
The ability to take a digital picture
Proximity to food items that contain nutrition labels

Please take pictures of food labels that contain nutritional information and email those pictures to us at labels@myfitnesspal.com. We would love to get a couple of examples of pre-packaged foods you would find at the grocery store. Additionally, some restaurants put nutritional labels on their foods, and we would love to get examples of any food labeling of nutritional information you see at the restaurants you frequent.

Thank you again for using MyFitnessPal!

Sincerely,
Olivia
MyFitnessPal Community Manager

Replies

  • erikwie
    erikwie Posts: 9 Member
    Options
    Jeg har også fått den
  • jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Options
    Jeg har også fått den, jeg har lurt på om jeg skulle ta et raid i en dagligvarebutikk med kameraet - MFP er gratis, og har vært til hjelp - det ville være å gi noe igjen. Jeg stilte oppfølgingsspørsmål og fikk da svaret:
    Hello,

    Thank you so much for your reply.

    If you have time (and only if, we don't want to take you away from other matters) we would love it if you could take a few photos of the nutritional labels on any packaged food you might have around and email them to labels@myfitnesspal.com that would be so helpful.

    Thanks again for using MyFitnessPal -- it makes my day to hear this is your favorite site.

    Warmly,
    Olivia
    MyFitnessPal Community Manager
    Jeg formoder det betyr at de ønsker en god del av dem, men at de tenker at hvis hver av oss gir noen få, blir det nok.
  • Jillathia
    Jillathia Posts: 12 Member
    Options
    Hei!

    Tenkte det samme - jeg har planer om å gjøre det i dag på lørdagshandling. Jeg synes MFP er helt super og hvis det er noenting vi kan bidra tilbake er det helt greit :)

    Laura
  • bambis
    bambis Posts: 75 Member
    Options
    Fikk noen av dere sendt inn bilder, og fikk dere noen respons fra MFP?
  • jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Options
    Det ble med de gode intensjonene fra min side dessverre. Jeg føler det er noe hele tiden, vanskelig å nå over alt.
  • grim_streaker
    grim_streaker Posts: 129 Member
    Options
    Hmmm har ikke fått den,
  • Butinox
    Butinox Posts: 43 Member
    Options
    Jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder i kjøleskap og kjøkkenskap, men har ikke kommet så langt.....
  • bambis
    bambis Posts: 75 Member
    Options
    Jeg kom meg heller aldri så langt. kanskje de ikke fikk et eneste bilde...
  • Butinox
    Butinox Posts: 43 Member
    Options
    Vel, da har jeg iallefall sendt noen få bilder til dem. Men jeg lurer på om de kun er ute etter ernæringsetiketten, eller bilde av selve matvaren også? Prøvde å få med begge deler på bildene.