Hey !

Så fantastisk at det er et norsk forum her! Jeg vil bare introdusere meg og si hei :) Jeg kommer fra det våte vestlandet og semitrives med det. Har barn OG barnebarn. Elsker friluftsliv, og ønsker å komme i bedre form slik at jeg kan nyte naturen til sitt fulle. Trives best når jeg spiser det kroppen vil ha, nemlig friske råvarer, men faller ofte i feller når humøret ikke er på topp, eller når stressterskelen stiger over et visst nivå. Ønsker med denne siden og appen å bevissgjøre meg selv slik at jeg ikke faller i dype groper når tid og humør ikke er min venn, og ser fram til at vi kan hjelpe hverandre til å nå våre mål.

Replies

• jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Det er veldig hyggelig. Jeg er svært fornøyd med MFP, og er også glad i friluftsliv. For min del blir det mye å bære en toåring i bæremeis på ulike dagsturer, og det at jeg skal være i stand til å gjøre det har vært en av mine viktigste motivasjonsgrunner. Når det gjeller stress og fristelser er det du skriver kjent, slik er det hele tiden - for mange av oss tror jeg. Velkommen skal du være, og lykke til med dette prosjektet for deg også!