Hey !
monapona100
Så fantastisk at det er et norsk forum her! Jeg vil bare introdusere meg og si hei Jeg kommer fra det våte vestlandet og semitrives med det. Har barn OG barnebarn. Elsker friluftsliv, og ønsker å komme i bedre form slik at jeg kan nyte naturen til sitt fulle. Trives best når jeg spiser det kroppen vil ha, nemlig friske råvarer, men faller ofte i feller når humøret ikke er på topp, eller når stressterskelen stiger over et visst nivå. Ønsker med denne siden og appen å bevissgjøre meg selv slik at jeg ikke faller i dype groper når tid og humør ikke er min venn, og ser fram til at vi kan hjelpe hverandre til å nå våre mål.
0
Replies
-
Det er veldig hyggelig. Jeg er svært fornøyd med MFP, og er også glad i friluftsliv. For min del blir det mye å bære en toåring i bæremeis på ulike dagsturer, og det at jeg skal være i stand til å gjøre det har vært en av mine viktigste motivasjonsgrunner. Når det gjeller stress og fristelser er det du skriver kjent, slik er det hele tiden - for mange av oss tror jeg. Velkommen skal du være, og lykke til med dette prosjektet for deg også!0