div teknisk
monapona100
Dere har sikkert funnet ut av dette for lengst, men til de som enda ikke vet... hvis du skal registrere 0,75 eller 0,5 eller noe i den duren av en matvare, eller porsjon må du bruke punktum og ikke komma Ellers blir den bare registrert som 0.
En annen ting er at jeg har lagret en oppskrift, og brukt denne flere ganger. Jeg finner den igjen på recent posts, men fra oppskriftene er den forduftet... Har noen opplevd noe tilsvarende. Den ligger under recent posts og jeg kan bruke den derfra så lenge jeg stadig bruker den fra der.. Men jeg kan altså ikke finne den fra den originale oppskriften og gjøre endringer der Noen tips om hva som kan ha skjedd? Nei, jeg har ikke slettet den..
En annen ting er at jeg har lagret en oppskrift, og brukt denne flere ganger. Jeg finner den igjen på recent posts, men fra oppskriftene er den forduftet... Har noen opplevd noe tilsvarende. Den ligger under recent posts og jeg kan bruke den derfra så lenge jeg stadig bruker den fra der.. Men jeg kan altså ikke finne den fra den originale oppskriften og gjøre endringer der Noen tips om hva som kan ha skjedd? Nei, jeg har ikke slettet den..
0
Replies
-
Jeg har bare lagt inn én oppskrift: "Hjemmelagede knekkebrød, Frø (sesam, lin, solsikke), Kli (hvete, havre), havregryn, rug og salt", det spiste jeg mye av da jeg var flink - og den finner jeg fremdeles på "my recipies". Ellers har jeg lagt inn "tung frokost" som et eksperiment, det finner jeg også igjen på "my meals" - så jeg vet ikke hva som er feil.0
-
Jeg har ikke opplevd at noen av oppskriftene mine har blitt borte. Jeg har lagt inn endel oppskrifter jeg bruker jevnlig, blant annet brødoppskriften min.0