Exercise Diary 22/07 - 28/07

Options
SolanumSunrise
SolanumSunrise Posts: 244 Member
Let's keep at it girls!

Monday - KB&T L1 = COMPLETED! I've done this one about 20 times and it's the FIRST time I made it through circuit one without a break (even doing the beginner version). Ready for Level 2!
Tuesday - BBY + zumba
Wednesday - rest
Thursday - BBY + zumba
Friday - 6W6P
Saturday BBY + swimming
Sunday - KB&T L2

Any chance I get to replace whatever I planned with a swim session, I shall.

Replies

  • katieuk
    katieuk Posts: 304 Member
    Options
    solanumsunrise :-D

    Was out celebrating our friend announcing their second baby on Sunday so didn't post and then Monday work was sooooo busy so thanks for doing this.

    Lets keep it up ... Raaaarrrrr!! Haha

    Monday - weights (chest & triceps), cardio (20min treadmil jog) & fitness class (45mins legs, bums and tums) - DONE (633KCAL BURN)

    Tuesday - weights (back & biceps), cardio (20min treadmill jog) & fitness class (30mins KB)

    Wednesday - weights (legs & calves), cardio (20min treadmill jog) & fitness class (60min les mills body pump) and swim (30min)

    Thursday - weights (shoulders & abs), cardio (20min treadmill jog, 20min stepper)

    Friday - cardio (20min treadmill jog) and fitness class (60mins body pump)

    Saturday - swim (30min),.cardio (20min treadmill jog) and fitness class (30min KB)

    Sunday - cardio (20min treadmill jog) and fitness class (45min LBT)
  • PBsMommy
    PBsMommy Posts: 1,166 Member
    Options
    Had a busy day yesterday. Went a saw my bf and her new addition.:smooched: It makes me remember when my daughter was that tiny. :sad:

    Monday - Rest
    Tuesday - StrongLifts
    Wednesday - Cardio - Not sure what kind yet
    Thursday - StronLifts
    Friday - Cardio
    Saturday - StrongLifts
    Sunday Rest
  • katieuk
    katieuk Posts: 304 Member
    Options
    solanumsunrise :-D

    Was out celebrating our friend announcing their second baby on Sunday so didn't post and then Monday work was sooooo busy so thanks for doing this.

    Lets keep it up ... Raaaarrrrr!! Haha

    Monday - weights (chest & triceps), cardio (20min treadmil jog) & fitness class (45mins legs, bums and tums) - DONE (633KCAL BURN)

    Tuesday - weights (back & biceps), cardio (20min treadmill jog) & fitness class (30mins KB) - DONE (502kcal burn)

    Wednesday - weights (legs & calves), Cardiokick & Abs Unlimited classes (75mins) and swim (30min)

    Thursday - weights (shoulders & abs), Zumba class (45mins)

    Friday - cardio (20min treadmill jog) and fitness class (60mins body pump)

    Saturday - swim (30min), Kettle bell class (30mins)

    Sunday - Rest Day
  • katieuk
    katieuk Posts: 304 Member
    Options
    Monday - weights (chest & triceps), cardio (20min treadmil jog) & fitness class (45mins legs, bums and tums) - DONE (633KCAL BURN)

    Tuesday - weights (back & biceps), cardio (20min treadmill jog) & fitness class (30mins KB) - DONE (502kcal burn)

    Wednesday - weights (legs & calves), Cardiokick & Abs Unlimited classes (75mins) and swim (30min) - DONE (777kcal burn)

    Thursday - Rest Day

    Friday - 30 minute swim and 60 minute gym workout

    Saturday - Kettle bell class (30mins) and 30 minute gym workout

    Sunday - Rest Day

    [/quote]
  • PBsMommy
    PBsMommy Posts: 1,166 Member
    Options
    Had a busy day yesterday. Went a saw my bf and her new addition.:smooched: It makes me remember when my daughter was that tiny. :sad:

    Monday - Rest
    Tuesday - StrongLifts - Completed
    Wednesday - Cardio - Not sure what kind yet - Completed
    Thursday - StrongLifts - I skipped due to TOM kicking me on my *kitten* last night. Doing today no if, ands, or buts.
    Friday - StongLifts
    Saturday - Cardio
    Sunday Rest
  • SolanumSunrise
    SolanumSunrise Posts: 244 Member
    Options
    Monday - KB&T L1 = COMPLETED!
    Tuesday - swimming = completed
    Wednesday - rest
    Thursday - swimming = completed
    Friday - swimming = completed
    Saturday BBY + swimming
    Sunday - KB&T L2

    Any chance I get to replace whatever I planned with a swim session, I shall.
  • SciRice
    SciRice Posts: 68 Member
    Options
    Hey Everyone...So Im back doing what I can. I've also decided to under record my actual burns for my workouts. I'm only giving them 200cals and I typically burn 300 or more cals. Here is what I did this week....

    Mon - Jillian Michaels 30 Day Shred Level 1
    Tue - Rest
    Wed - Rest
    Thur - Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1
    Fri - Rest
    Sat - Jillian Michaels 30 Day Shred Level 1
    Sun - Rest

    Im trying to find another 30 minute workout DVD that has a similar method as Jillian (i.e. Strength, Cardio, Abs) if anyone has any suggestions. Until I find something else I will be alternating these two DVDs until....honestly I dont know. Going to wait until my injury has recovered to do JM's longer DVDs. I had just bought Hard Body, Yoga Meltdown, Extreme Shed & Shred, & the BL Last Chance Workout; I just dont think I'm ready for the longer vids.

    Stay motivated ladies :flowerforyou: