Eindelijk Nederlanders! Zijn er ook actieve Nederlanders ?

Options
zeetje
zeetje Posts: 36 Member
Hallo allemaal!

Ik ben Zee, Ik ben nu denk ik een maandje mijn eetgewoontes aan het bijhouden via MFP, moet zeggen dat het mij goed bevalt :happy:

Behalve dat het wel heel moeilijk is een "connectie" te vinden met de Americanen:tongue:

Ik doe niet een specifiek dieet, alleen wat gezonder eten en meer bewegen, moeder van een prachtige dochter en sinds de zwangerschap eigenlijk veel gedoe met (over)gewicht. Verandering van Lifestyle is eigenlijk het meest voordehand liggende reden, en de gezellige avonden met manlief met een wijntje en een biertje uiteraard.

Ik ben benieuwd! Zou ik hier wel kunnen connecten?

:flowerforyou:

Replies

  • Ennaelangels
    Ennaelangels Posts: 63 Member
    Options
    Hoi Zee, welkom! Ik ben zelf ook een maand bezig met het bijhouden van eten/bewegen op MFP en het bevalt me heel goed! Ik heb hier een paar leuke "friends" van over de hele wereld gevonden en ik moet zeggen dat het een goede motivatie is om mensen te hebben die je toejuichen.

    Veel Nederlanders lijken er hier niet actief te zijn, ik heb volgens mij één andere nederlandstalige vriend in mijn lijstje. Ik zal je even toevoegen, extra ondersteuning is altijd welkom :)
  • bigjoost
    bigjoost Posts: 53
    Options
    Ook uit Nederland, ik zie mezelf als relatief actief op MFP. Ben nu iets meer dan 3 maanden bezig en begin me comfortabel te voelen met kleren aan. Kan me wel redelijk redden met de mensen die ik al vriend heb staan, maar vind het tijdsverschil niet echt handig. Kan dus ook wel wat Nederlanders en Belgen gebruiken dan schoon ik later de lijst van inactieve vrienden op.

    Ik doe ook geen specifiek dieet, gewoon minder eten. MFP heeft me laten zien hoeveel ik at en daar schrok ik toch wel een beetje van. Het gaat nu heel goed en ik heb bijna mijn eerste doel bereikt.
  • IIFerdi
    IIFerdi Posts: 47 Member
    Options
    Ben elke dag wel online met MFP.
    Voeg me maar toe als je dat wil. altijd gezellig meer nederlanders om mee te praten. :)
  • knkmfp
    knkmfp Posts: 295 Member
    Options
    Ben geen Nederlander (maar woon hier al meer dan 20 jaar), wel redelijk actief. Mijn dagboek is een mix van Nederlands en UK/US producten.

    Ik gebruik MFP sinds 2011, en ben +/- 38kg afgevallen. Ik wil nog een paar kilo, alleen de laatste paar gaan wat moeizamer dan alle andere samen.
  • gera368
    gera368 Posts: 26 Member
    Options
    Hi, Ik ben een Nederlandse Canadees, geld dat ook?
    Ik ben behoorlijk fanatiek en like het om vrienden te hebben die dat ook zijn.
    Wil 51 pound afvallen, dus dat is iets meer dan 23 kilo.
    Iedere maand 5 pound moet lukken!
    Voeg me maar toe als je support nodig hebt!
  • Mirandawolters
    Options
    Hoi ! Hier nog een Nederlandse ! Al heel lang geleden zette ik de app op m,n telefoon maar ben hem pas sinds een paar weekjes gaan gebruiken. Mijn eerste doel is - 10 kg, daarna zien we wel verder. Lijkt me leuk om wat vrienden toe te voegen en elkaar op die manier te motiveren !
  • pdehoog
    pdehoog Posts: 27 Member
    Options
    Hoi :) Nog een actieve nederlander hier. De ene keer wat actiever dan de andere. Er spelen nog wel wat motivationele issues ;) Ik voeg je toe als vriend. Die amerikanen zijn leuk, maar nederlanders nog leuker ;)
  • renewondergem
    Options
    hier nog een actieve Nederlander, uit Delft.

    ik ben nu m'n eerste 5 kg kwijt . Ik eet onwijs clean en gaat allemaal goed, dus eigenlijk niet zo actief in de community, omdat ik (voorlopig) vrij gemotiveerd ben, maar misschien kan ik wat betekenen voor mensen hier. Altijd leuk om nieuwe (online) vrienden te maken!
  • Gigi_92
    Gigi_92 Posts: 12 Member
    Options
    Hee hoi!

    Ik ben sporadisch actief, ik heb periodes dat ik elke dag op MFP ben en dan een paar maanden niet... Nu een aantal kg aangekomen dus ik ben van plan weer elke dag alles bij te houden!
  • pdehoog
    pdehoog Posts: 27 Member
    Options
    Hee hoi!

    Ik ben sporadisch actief, ik heb periodes dat ik elke dag op MFP ben en dan een paar maanden niet... Nu een aantal kg aangekomen dus ik ben van plan weer elke dag alles bij te houden!

    Herkenbaar ;)