Announcements
Important stuff will go here one day.
Discussions
Op naar een slanke zomer!
Dag landgenootjes, Wat leuk een discussieruimte speciaal voor ons :) Ik hoop hier nog een paar actieve leden tegen te komen? Zo kunnen we samen naar onze goals toewerken... Ik moet in ieder geval nog 15.6 kg kwijt, en liefst (maar weet niet of het kan lukken) vóór deze zomer. Ik woon in Hasselt, België. Als er iemand bv…
Hallo
Dag lieve mede afvallers, Dit is mijn tweede keer hier, mijn vorige keer ben ik zo'n 15 kilo afgevallen in 4 maanden. Helaas dacht ik dat ik het wel zonder kon, ach ja niet helemaal dus. Want ruim een jaar later zaten er weer 7 kilo aan. Dus waarschijnlijk ga ik dit mijn hele leven doen (of iedergeval langer dan die 4…
Herbalife
Hey! Is er iemand hier die wel eens Herbalife gebruikt heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen en resultaten :)
hoe bevalt myfitnesspal?
Tjee al 10 leden in één dag tijd. Leuk dat er zoveel mensen mee willen doen. Hoe zijn jullie ervaringen met myfitnesspal? Ik merk bij mezelf dat ik af en toe moe ben van het invullen en gauw een dag oversla. Toch heeft het me tot nu toe veel inzicht gegeven in wat en vooral hoeveel ik eet. Hoe vergaat het jullie allemaal?…
Hi!
He, ik ben nieuw bij deze groep! Ik vroeg me af of er toevallig Nederlanders zijn die een low carb / high fat eetpatroon volgen (of primal/keto/lchf/atkins, hoe je het maar wilt noemen). Zoja, willen jullie buddies worden? Lijkt me fijn dagboekjes te kunnen bekijken met Nederlandse producten voor wat inspiratie! Sowieso…
nieuw hier, verhuisd van shape up naar hier
Hallo allemaal! begin dit jaar ben ik lid geworden van de shape up club. Maar na een zeer recente update beviel het me totaal niet meer. Iemand (Ik weet niet meer wie) liet op het forum weten daar dat er een ander app was en... dat was dus deze! tadaa daar ben ik dan! Net geregistreerd en morgen ga ik de app uitproberen.…
nederlanders in het buitenland?
Sorry, maar het lijkt een beetje ingeslapen groep hier! Zijn er meer nederlanders die in het buitenland wonen? Ikzelf woon nu 6 jaar in Canada, voel me er helemaal thuis, maar ja je blijft nederlander right! Zou het leuk vinden om te zien of er meer active nederlanders zijn dan alleen Rene uit Delft. Ikzelf ben sinds July…
onze motivatie
Hoi allemaal, het leek me een goed idee om hier eens neer te zetten waar we onze motivatie vandaan halen, en misschien vormt dit wel een bron van motivatie die anderen nog niet ontdekt hebben. Als werktuigbouwkundig ingenieur ben ik gewend erg op details te focussen, en erg op te gaan in de wetenschap van dingen. Wat…
Eindelijk Nederlanders! Zijn er ook actieve Nederlanders ?
Hallo allemaal! Ik ben Zee, Ik ben nu denk ik een maandje mijn eetgewoontes aan het bijhouden via MFP, moet zeggen dat het mij goed bevalt :happy: Behalve dat het wel heel moeilijk is een "connectie" te vinden met de Americanen:tongue: Ik doe niet een specifiek dieet, alleen wat gezonder eten en meer bewegen, moeder van…
Rennen met Evy
Hallo iedereen! Ik geloof dat het een beetje rustig is in deze groep, maar ik wilde toch even checken of er mensen zijn die ervaring hebben met het programma Rennen met Evy? Ik wil graag beginnen met hardlopen, maar zit te twijfelen of ik dit programma wil doen of toch de C25K. Heeft iemand ervaring met een van beiden of…