Vauhtia tähän ryhmään

Options
jakiram
jakiram Posts: 25 Member
Hei vaan, on ollut mukava seurata, että suomalaisten käyttäjien määrä kasvaa kovasti. Erityisesti se helpottaa ruokapäiväkirjan syötöissä, miten mukavaa että löytyy jo paljon suomalaisia ruokia ja elintarvikkeita.

Olispa mukava saada tähän ryhmään vähän vauhtia ja hyviä tsemppi keskusteluja käyntiin!

Replies

  • Alhotar
    Options
    Kiitoksia jakiram kun kutsuit minut mukaan ryhmään! Laitan kutsut suomalaisille MFP-kavereille tähän ryhmään.

    Kuinka pitkään olette käyttäneet MFP:a painonhallintaan? Itse löysin ohjelman puhelimeeni toukokuun lopulla ja siitä käynnistyi menestyksellinen painon tiputus ja hallinta. Ohjelman toimivuus miellyttää minua ja kirjaan ravintoaineet nykyisellään suomeksi ja englanniksi, ymmärtävät sitten englantia osaavatkin jotain ruokapäiväkirjastani :-)
  • jakiram
    jakiram Posts: 25 Member
    Options
    Löysin sovelluksen tammikuussa kun tuskastuin epätoivoisiin laihdutusyrityksiin. Kokemusta laihduttamisesta kyllä oli ja onnistumisiakin, muttei koskaan näin mukavaa ja helppoa. MFP on kuin pelin ja facebookin risteytys. Haluan laihtua nyt hitaasti, varmasti ja ennen kaikkea viimeistä kertaa pysyvästi. MInä täyttelen ruokapäiväkirjaa myös hieman sikin sokin sekä suomeksi, että englanniksi, ruotsiksi tai jopa tanskaksi. Milloin mikäkin elintarvike löytyy nopeimmin. Nyt on olo keventynyt -15 kg ja se tuntuu jo vaatteissa sekä jaksamisessa. Viimeisen kuukauden aikana on ollut päiviä, että olen joutunut syömään paljon ulkona ja on ollut hankalampi arvoida ruokia. Hieman on motivaatiokin kadoksissa, sen vuoksi nyt olen aktivoitunut näihin keskusteluihin, jospa täältä saisi vähän sitä ryhmän nostetta ja uutta puhtia. Lopulliseen tavoitteeseeni on vielä matkaa.
  • MirjaH79
    Options
    Hellou!

    Onhan täällä vielä muitakin suomalaisia? Loistavaa, että tällainen palvelu löytyi, näyttää lupaavalta. Minäkin ensin latasin MFP:n puhelimeeni, mutta innostuin kun huomasin että täällähän on verkkosisältöäkin vaikka mitä. Todella vähän niinkuin "FoodBook" ;).

    Olen aiemmin kokeillut Painonvartijoita, Kalorilaskuria, Keventäjiä ja jopa personal traineria, mutta nyt kun selkä pitää minut poissa ryhmäliikunnasta ja kuntosalilta - ja koska sairauslomani aikana syömiset ovat lähteneet lapasesta :embarassed: - toivon että minäkin saisin tällä kertaa aikaan pysyvän painonpudotuksen.
  • bellyfant
    Options
    Katohan, suomalaisia!

    Aika hiljasta tuntuu tää suomenkielisten osallistuminen olevan foorumilla, mutta mitäs noista kun englantikin taittuu. Itse eksyin tänne myös lataamalla ensin sovelluksen puhelimeen. Sovellus yrittää kauheesti myydä mulle ajatusta siitä, että kavereiden kanssa laihdutuskin on kivempaa, joten se sai mut avaamaan selaimen ja tulemaan katseleen jos täältä niitä laihistelukavereita löytyisi.

    Itse en ole mitenkään kriittisen ylipainoinen, lähinnä tällänen kliseinen reilu parikymppinen joka on parisuhteen turruttamana päästäny repun vähän levähtämään. Laihdutusta tärkeempää olis nyt löytää itselle tapa syödä hyvin mutta terveellisesti ja tavalla jonka vois pitää yllä koko loppuelämän (koska elämäntaparemontit tuntuu nyt olevan niin trendikkäitä.)

    Jos tänne nyt tosiaan muitakin suomalaisia eksyy niin saa ihan mieluusti lisätä mfp-kaveriksi ;)
  • Anskit
    Anskit Posts: 3 Member
    Options
    Moi!

    Minä löysin sovelluksen tänä viikonloppuna sairasvuoteella. Etsiskelin lähinnä erilaisia vekottimia ja vimpaimia, joiden avulla voisi tukea kuntoilun seurantaa ja motivoitua. Itselläni ei juuri tuon suhteen ole ongelmaa, muttta haluaisin tuoda asioita esille myös oppilailleni. Itse olen himoliikkuja ammattini puolesta ja saan kyllä näistä erilaisista seurantavälineitä kicksejä.

    Löysin FitBit, Jawbone Up ja Nike+ fuelband nimiset "hyvinvointirannekkeet". FitBitiltä on tulossa rannekeversio. Tämä FitBitin tuote synkkaa MyFitnessPalin kanssa. Mahtavaa.!Himoliikunnan lisäksi olen siis teniikkafriikkailija... Onko teistä kukaan kokeillut FitBitin tuotteita? Niistä saisi varmasti huikeaa apua painon pudotukseen ja muutenkin hyvinvointiin. Minä en ole osannut päättää minkä näistä ihanista ostaisin. Jos teillä on käyttökokemuksia niin kerrottehan!

    Painoa on kyllä kertynyt sitten parhaiden vuosien ja ei haittaisi yhtään, että hoikentuisi useammakin kilon. BMI:n mukaan olen kyllä ihan rehellisesti ylipainon puolella. Lihasmassa tietenkin vaikuttaa (uskottelee hän itselleen...).

    Tämä ohjelma vaikuttaa hyvältä ja tykkään erityisesti siitä, että tarkoitus on muuttaa elämäntapoja pitkällä aikavälillä. Niissä on kyllä minullakin korjattavaa. Siksi esim FitBitin unenseuranta tuntuu kiehtovalta ajatukselta.
  • Anskit
    Anskit Posts: 3 Member
    Options
    Onkin käyttö ollut vähällä, mutta nyt olen palannut :) Muutaman viikon seuralin aktiivisesti syömisiäni, sitten ajattelin että testattu on. Täytyy saada nuo laitteet eli FitBit Flex tai One ja Aria vaaka. Niiden kanssa nyt aikani olen jahkaillut ja jee, tänään tuli postissa :) Kunhan tässä on testailtu niin kerron käyttökokemuksia.