Vekten går feil vei!
Butinox
Nå strever jeg med det (for meg) vanskeligste- nemlig å holde vekten. Hver gang jeg tror at NÅ, nå har jeg stabilisert den, så gjør den et lite jump oppover igjen. Har hatt noen loggefrie dager, og det har ikke vært bra. Det som ikke logges, legger seg nemlig ikke på sidebeina? Ikke engang en betent visdomstann har hindret vekten i å snike seg oppover!!
Vet ikke hva jeg skal gjøre for å snu denne dårlige trenden. 5-6 kilo opp på noen måneder. Ikke voldsomt mye, men liker ikke utviklingen. Jeg får iallefall fortsette å holde meg her inne på MFP!
Vet ikke hva jeg skal gjøre for å snu denne dårlige trenden. 5-6 kilo opp på noen måneder. Ikke voldsomt mye, men liker ikke utviklingen. Jeg får iallefall fortsette å holde meg her inne på MFP!
0
Replies
-
Jeg har også plutselig gått noen kilo i feil retning, og merker at det er veldig vanskelig å hente seg inn igjen. Og jeg som trodde at denne gangen har jeg faktisk kontroll. Men, nei, det har jeg faktisk ikke! Prøver på nytt å være veldig streng med meg selv. Lurer på hvorfor det må være så vanskelig0
-
Som jeg har skrevet tidligere, var jeg på mitt laveste ca. 15. februar, siden har det bare gått feil vei - ca. 0,5 kg per måned. Hvis jeg fortsetter med det i 2014, er jeg vel tilbake til start igjen om ett år?0
-
Dette tenker jeg også, at det er nå det virkelig er viktig å stå på, så man ikke havner der man startet. Likevel, så er det så vanskelig. Jeg merker at jeg ikke klarer å holde motivasjonen oppe, og lurer på hvordan jeg skal klare å ta meg sammen...0