nieuw hier, verhuisd van shape up naar hier

Options
Hallo allemaal!

begin dit jaar ben ik lid geworden van de shape up club. Maar na een zeer recente update beviel het me totaal niet meer. Iemand (Ik weet niet meer wie) liet op het forum weten daar dat er een ander app was en... dat was dus deze! tadaa daar ben ik dan! Net geregistreerd en morgen ga ik de app uitproberen. Vanaf januari tot nu ben ik 25 kilo afgevallen, ik wil nu nog zo'n 8 kilo er af hebben. Ik zit in principe op gezond gewicht maar wil naar een bmi van 22, tussen dun en dik in. Ik ben gegaan van maat 46 naar 38/40 en ben zooo blij met hoe ik me voel! Ik wil echt nooit meer dik worden! Dus ik blijf dit soort apps nodig hebben!

Iedereen succes!

Replies

  • renewondergem
    Options
    Hallo allemaal!

    begin dit jaar ben ik lid geworden van de shape up club. Maar na een zeer recente update beviel het me totaal niet meer. Iemand (Ik weet niet meer wie) liet op het forum weten daar dat er een ander app was en... dat was dus deze! tadaa daar ben ik dan! Net geregistreerd en morgen ga ik de app uitproberen. Vanaf januari tot nu ben ik 25 kilo afgevallen, ik wil nu nog zo'n 8 kilo er af hebben. Ik zit in principe op gezond gewicht maar wil naar een bmi van 22, tussen dun en dik in. Ik ben gegaan van maat 46 naar 38/40 en ben zooo blij met hoe ik me voel! Ik wil echt nooit meer dik worden! Dus ik blijf dit soort apps nodig hebben!

    Iedereen succes!

    welkom!

    welk vet% hoort bij een bmi van 22?

    houd niet teveel vast aan BMI, tenzij je een "gemiddeld" lichaamstype hebt. vetpercentage is een betere indicatie in veel gevallen :)

    goed dat je al 25 kg afgevallen bent! enorme prestatie! :D
  • gera368
    gera368 Posts: 26 Member
    Options
    Hi,
    Welkom hier!
    Ik ben Gera, since July begonnen en ben nu 13 kilo kwijt.
    Wil er in total 28 kwijt.
    Ik ben nederlander, maar woon in Canada.
    Waar kom jij vandaan?
    Success met het afvallen en als je motiverende vrienden zoekt; ad me!
  • johan1585
    johan1585 Posts: 44 Member
    Options
    Succes allemaal in jullie reis naar een gezonder leven