Herbalife

Options
Hey!

Is er iemand hier die wel eens Herbalife gebruikt heeft? Ik ben benieuwd naar ervaringen en resultaten :)

Replies

  • jtarroo
    jtarroo Posts: 7 Member
    Options
    Hoi!

    Ik heb Herbalife een aantal jaren geleden gebruikt. Ben er toen, samen met extra sporten, 20 kilo mee afgevallen (zit er helaas allemaal weer bij wegens gezondheidsproblemen :( ). Ik vond het goed te doen, raakte aardig vol van de shakes en gaven me genoeg energie om mijn werk en het sporten vol te houden. Wel denk ik dat alle shakes zo'n beetje hetzelfde effect hebben. Ik denk dat de shakes van kruidvat niet heel veel anders smaken, maar wel een stuk beter zijn voor je portemonee!

    Sommige mensen hebben een hekel aan de smaak van de shakes, daar moet je dus gewoon tegen kunnen. Veel afwisselen in de smaken vond ik prettig, en ik maakte het met magere yoghurt in plaats van melk. Met melk hield ik altijd klontjes :p.

    Ik ben nu weer begonnen maar dan door gewoon mijn calorieen te tellen met mfp. Gaat tot nu toe goed: 3 kilo in 3 weken. Ik hoop dat ik alle 20 kilo's er weer af krijg...

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

    Groet.
    Joyce
  • Nvertommen
    Options
    Bedankt voor je reactie! Was het met magere yoghurt nog wel drinkbaar dan?
    De shakes van de Kruidvat zijn inderdaad stukken goedkoper, maar ik vraag me dan wel oprecht af wat voor rotzooi daar dan wel niet in zit. Vind het moeilijk te geloven dat je voor een appel en een ei een shake kunt krijgen die rijk is aan essentiële voedingsstoffen. Het kan natuurlijk, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

    Dat gaat inderdaad goed! Heel veel succes en geloof in jezelf! Je kon het toen ook, dus waarom nu niet? :)
  • gera368
    gera368 Posts: 26 Member
    Options
    Hi,
    Ik heb ook herbalife gebruikt, en het werkt goed, maar op het moment dat je stopt heb je niet geleerd om gezond te eten, dus komen de kilo's er weer snel aan. Als je hulp wilt hebben met het afvallen, kies dan eerder voor Sonja Bakker; minder duur en je leert om de goede keuzes in je voeding te maken.
    Succes!