Op naar een slanke zomer!

Options
Dag landgenootjes,

Wat leuk een discussieruimte speciaal voor ons :)
Ik hoop hier nog een paar actieve leden tegen te komen? Zo kunnen we samen naar onze goals toewerken...

Ik moet in ieder geval nog 15.6 kg kwijt, en liefst (maar weet niet of het kan lukken) vóór deze zomer.

Ik woon in Hasselt, België. Als er iemand bv graag samen wil sporten...

Groetjes Eva

Replies

  • renewondergem
    Options
    Dag landgenootjes,

    Wat leuk een discussieruimte speciaal voor ons :)
    Ik hoop hier nog een paar actieve leden tegen te komen? Zo kunnen we samen naar onze goals toewerken...

    Ik moet in ieder geval nog 15.6 kg kwijt, en liefst (maar weet niet of het kan lukken) vóór deze zomer.

    Ik woon in Hasselt, België. Als er iemand bv graag samen wil sporten...

    Groetjes Eva

    hi eva, welkom!

    we hebben tegenwoordig een nederlands forum, als je naar "message boards" gaat heb je een drop-down menu, en dan kan je de taal op nederlands zetten, daardoor kom je in een compleet nederlandstalig forum :)
  • gera368
    gera368 Posts: 26 Member
    Options
    Hi Eva,

    Ik ben niet meer zo actief op MFP. Ben dat wel geweest, maar ben aardig tevreden met wat ik bereikt heb. Woon in Canada, en ga binnenkort weer ff fanatiek sporten voor een beter figuur.
    Buiten Rene om zijn er niet zo heel veel fanatieke Nederlanders op deze site
    Heel veel success!!
    Groetjes Gera
  • Roze_Lintje
    Roze_Lintje Posts: 57 Member
    Options
    Hi Eva,

    Ik ben niet meer zo actief op MFP. Ben dat wel geweest, maar ben aardig tevreden met wat ik bereikt heb. Woon in Canada, en ga binnenkort weer ff fanatiek sporten voor een beter figuur.
    Buiten Rene om zijn er niet zo heel veel fanatieke Nederlanders op deze site
    Heel veel success!!
    Groetjes Gera

    Er zijn genoeg fanatieke Nederlanders op de site hoor! Alleen ze verstoppen zich in het Nederlandse gedeelte van het forum ;)
  • renewondergem
    Options
    Hi Eva,

    Ik ben niet meer zo actief op MFP. Ben dat wel geweest, maar ben aardig tevreden met wat ik bereikt heb. Woon in Canada, en ga binnenkort weer ff fanatiek sporten voor een beter figuur.
    Buiten Rene om zijn er niet zo heel veel fanatieke Nederlanders op deze site
    Heel veel success!!
    Groetjes Gera

    wat louisette zegt, er is een compleet NL forum sinds een tijdje ;)
  • Zoe_lifts
    Zoe_lifts Posts: 120 Member
    Options
    Ik woon in België! :)
    En ik ben elke dag actief op MFP ! :)
    Ik zal je toevoegen als vriend ;)
  • Tinkelbelletje
    Options
    Ik ben gisteren gestart op myfitnesspal, mijn doel is om 4-6 kilootjes kwijt te spelen voor de zomervakantie; als ik volhou zou dat moeten lukken...
    Ik ben al 2 maanden aan de slag met het 5:2 vastendieet en verloor hiermee redelijk vlot 2 kilo. Maar na een maand werkte het blijkbaar niet meer en bleef mijn gewicht min of meer gelijk. Ik moet wel toegeven dat ik een grote (chocolade)snoeper ben en het in de 5 gewone eetdagen dus zeer verleidelijk was om van de resterende paaseitjes te gaan snoepen. Daar moet ik nu dus van af blijven...
    Duimen dat ik karakter genoeg heb om het vol te houden!
  • sebeefje
    sebeefje Posts: 8
    Options
    Heb het Nederlandse gedeelte gevonden :)
    Dankjewel, nu weer terug actief (zowel hier als in de fitness) meedoen
  • anneriek
    anneriek Posts: 20
    Options
    Wat goed om te horen dat er zoveel nederlanders actief zijn met MFP. Toen ik 2 jaar geleden begon waser niet de mogelijkheid om het massageboard op nederlands te zetten. Toen heb ik deze groep opgericht om het toch is makkelijker te maken voor de nederlandstaligen onder ons. Ik ben blij met deze ontwikkeling in MFP. Het is een goede methode om je bewust te worden van je eigen patronen en hoe je ze kunt veranderen. Hoe meer mensen dit ontdekken hoe beter. Succes allemaal!