Hallo

Options
Dag lieve mede afvallers,

Dit is mijn tweede keer hier, mijn vorige keer ben ik zo'n 15 kilo afgevallen in 4 maanden.
Helaas dacht ik dat ik het wel zonder kon, ach ja niet helemaal dus. Want ruim een jaar later zaten er weer 7 kilo aan.
Dus waarschijnlijk ga ik dit mijn hele leven doen (of iedergeval langer dan die 4 maanden ;)).

Dus nu gaan we gelijk voor het einddoel van 70 kilo.

Ik doe dit eigenlijk omdat ik mijn kinderen nu al wil leren wat ze het beste kunnen eten en watniet.
Want het gevecht van de kilo's is niet alleen mijn gevecht, maar op dit moment ook het gevecht van mijn moeder, mijn vader en mijn broertje.
Ik wil niet dat dit ook het gevecht wordt van mijn kinderen, dus ik zou zeggen dag kilo's want het is nu klaar.

Oh ja ik kan alle support gebruiken, dus het lijkt mij fijn om wat vrienden hier te krijgen.

Replies

  • ravenzwart
    ravenzwart Posts: 108 Member
    Options
    Hoi, heel herkenbaar. Was 12 kilo kwijt, ging redelijk, gestopt met bijhouden en gecombineerd met werkstress en viola 6 kilo er weer aan.
    Dus i know what you mean!

    Voeg me gerust toe voor support.

    Hopelijk lukt het ons nu beide om af te vallen en vervolgens op gewicht te blijven!

    Succes!
  • anneriek
    anneriek Posts: 20
    Options
    Hallo,

    Ik ben 2 jaar geleden met mfp begonnen. Ik woog toen 8 kilo te veel en heb er toen 6 af gehaalt door dit programma. Maar inderdaad zodra je stopt sluipen de oude gewoontes er weer in en ben je zoweer een paar kilo zwaarder. Ik merk dat ik nu ongeveer elke 3 a 4 maand weer een paar weken alles registreer. Zo leer ik steeds beter wanneer ik mezelf moet inhouden en wanneer ik best iets lekkers mag hebben. Ook motiveert het weer om te sporten en te bewegen (fijn aftrek van calorieen). Nu ben ik weer begonnen omdat ik nu weer iets zwaarder was geworden en ik nu ook die laatste kilo's wil verslaan. Dus niet opgeven na 4 maand gewoon regelmatig weer even registreren om je eigen patronen te doorbreken. Succes!