Juni: fit de zomer in!!! :)
Christaaa78
Het is bijna 1 juni. Dan gaan we dus een maandje samen er tegenaan. Al plannen gemaakt voor de komende maand?
Groetjes Christa
Groetjes Christa
0
Replies
-
Ik ga zorgen dat ik iedere dag op de fiets zit.0
-
Ik wil ook de komende maand elke dag bewegen.
Ik hoop na de maand juni de magische 70 kg grens doorbroken te hebben.0 -
Posten we hier ons gewicht? Of ergens anders? Nouja, ik begin alvast
Ik start met 68.70 -
Ik heb vakantie deze week en ben niet thuis. Mijn laatst gemeten gewicht is 72.6kg. Dat hou ik nu maar even aan. Op naar de 70!
Elke dag bewegen wordt al lastig. Winkelen is ook een soort bewegen toch? ;-)
Vanavond ook nog uit eten.....0 -
Vandaag een nieuw PR gelopen op de 10 km. Ben helemaal blij en trots!!
Dat had ik in hjanuari niet verwacht toen ik me, toen nog 8 kg zwaarder, weer eens de loopband op hees.0 -
Hoi allemaal,
ik ben er even niet toe gekomen alles bij te houden. ik volg jullie nog wel. Ik zit nu op ongeveer 73,3 en wil onder de 72,7 uit komen deze maand.
Mijn week begint al hectisch genoeg zonder dat ik mijn best er voor hoef te doen. De kinderen lopen de avondvierdaagse en ik mag op tijd uit het werk weg, kids halen, tijdig eten klaar hebben, wegbrengen en en weer ophalen. Ik ga proberen tussen door als ik moet wachten te wandelen. Succes allebei.0 -
Jij ook succes!0
-
Goeiemorgen,
Het gewicht van vandaag: 72.2 kg
Ik heb een beetje een moeilijke week. Het begon goed, maar de laatste dagen heb ik enorme zin om te snoepen. En als je dan alleen thuis bent en er is chips..... Nou ja, de schade valt mee. We zetten weer door...
Succes allemaal de komende week!0 -
Erg drukke dagen gehad. Het eten schiet er dan een beetje bij in. Resultaat....halve kilo lichter! Ik zit nu op ongeveer 72,5.
Ik heb gemerkt dat ik beter mijn calorieën smorgens en bij de lunch kan nem dan in de avond. Dus licht diner en heel weinig snoepen doet bij mij al afvallen. We gaan voor nog een halve kilo.0 -
Wat goed zeg!
Nou ja, eigenlijk is niet eten natuurlijk niet zo goed, maar met dit nieuwe inzicht is die halve kilo vast geen probleem!0 -
Nou was ik een week geleden op 72,5 nu ben ik weer net boven de 73. Het vorige weekend was te veel van het goede. Verder de week erg rommelig en niet gelet op mijn eten. Hoe gaat het met jullie?0
-
Gisteren geen tijd gehad om te loggen, maar wel gewogen. Ik was 72.0 kg, dus 2 ons eraf. Na een slecht weekend vorige week was ik hier niet ontevreden over. Deze week ging het beter, alleen gisteren uit eten geweest met collega's en flink doorgezakt.
Ik merk dat ik het wel steeds moeilijker ga vinden om dit vol te houden. Ik ga proberen tot 70 kg zo door te gaan en dan wil ik mijn doelen aanpassen. Met iets meer calorien per dag, kan ik het dan hopelijk beter volhouden en is die 65 echt te doen.
Sporten gaat goed. Heb mijn vorige doel gehaald (10 km in minder dan 52 minuten) en ben nu aan het trainen voor de bommen berendloop in augustus.
Succes Anneriek, om het weer op te pakken! Sommige weken lopen zo, maar dat is niet anders.0 -
Tja, het gaat niet echt lekker met ons topic...
Toch even een berichtje uit Groningen. Vrijdag was ik 71.8 kg. We gaan dus langzaam door. Ik zou willen dat het wat sneller gaat, maar gelukkig ga ik nog steeds omlaag. Komende week de laatste van juni. Nog even flink er tegenaan!0 -
Tja Juni is voor mij een slechte maand. Veel ziekte in mijn gezin en daardoor minder energie om voor mezelf te zorgen (geen sporten bv). Vandaag snip-snotter verkouden en erg lusteloos. Nog wel kunnen werken maar niet echt fit. Ik hou mijn gewicht nu stabiel rond de 73,3 kg en dat vind ik niet slecht. Maar afvaalen lukt nu echt even niet.
Leuk Christa dat je met Bom-en-Berend mee doet. Ik heb lang in Groningen gewoond en dat roept mooie herinneringen op. Vooral het vuurwerk vond ik altijd prachtig. De laatste jaren niet meer geweest omdat de kinderen te klein zijn. Toch kom ik nog regelmatig in de stad, blijft een beetje mijn stad.0