Producten

knkmfp
knkmfp Posts: 295 Member
edited December 21 in Social Groups
Zijn er producten die jullie onmisbaar vinden in het streven naar een gezonde leven? Vervangende producten voor iets wat hoog in clalorieen/vet is?

Ik gebruik sinds kort Latta halvarine. Omdat het opgeklopt is, lijkt het alsof je veel gebruikt, en relatief weinig dekt een heel snee brood. 2 sneetjes brood is +/- 25 calorieen.

Een ander product is de kids tussendoortjes chocoladerepen van Albert Heijn. 89 cal per reep (geloof ik).

Replies

• Christaaa78
    Christaaa78 Posts: 65 Member
    Gezonde tussendoortjes als vervanger voor snoepjes, zoals mandarijntjes en tomaatjes.

Light frisdranken gebruikte ik altijd al.

Alle kaas heb ik verbannen en vervangen door halvajam, rookvlees, etc.

Die reepjes van 89 kcal heb je ook van specialK. Soms koop ik ze wel eens, maar het probleem is dat ik er niet vanaf kan blijven. Gevolg: ik eet er 4 i.p.v.1 en dan had ik net zo goed echt kunnen zondigen....
  • annekevee
    annekevee Posts: 14
    Ik heb voor de zoute trek de rijstewafels met barbequesmaak van snack a jacks (1 wafel is 40 kCal dus).
    En voor de zoete bij de koffie (onmisbaar bijna) eet ik 1 (ja 1, niet meer) mini negerzoen bij de Lidl vandaan. Dat is 26kCal.
    Mijn man helpt me door de negerzoenen te verstoppen. Zo lang ik niet weet waar ze zijn, is er niets aan de hand....

Dat lätta lijkt me niets, gebakken lucht, ha ha. Wij eten alles mager vanwege de cholesterolaandoeniing van mijn man, dus hebben de margarine met minste verzadigde vetten (becel iets). tussendoortjes moet ik net als Christa niet in huis halen, dan gaan ze toch direct op.

Ik heb me behoorlijk vergist in gedroogd fruit, daar zitten echt een hooooop caloriën in. Klinkt gezonder dan het is, dus. Ik drink gelukkig geen frisdrank, dus hoef ik niet aan de light, vind het allebei vies. En ik eet 30+ kaas want ik kan niet zonder. En het is belangrijk om voldoende eiwitten te eten voor een langer vol gevoel en je spieropbouw. Dus mijn kaas gaat nooit de deur uit ;-)
  • mamavanryan
    mamavanryan Posts: 49 Member
    Boullion! Dat drink ik als ik me flauw voel... en dat werkt prima.
    Ik zelf eet veel low carb en wat meer aan eiwit omdat ik daar al veel mee ben afgevallen (alleen zit ik nu een soort van vast) dus wij hebben altijd Wasa Lichtgewicht crackers en Filet American in huis.
  • knkmfp
    knkmfp Posts: 295 Member
    Ik gebruik de 10+ kaas van Slankie, en 20+ om te koken.
This discussion has been closed.