Looking for friends with open diaries

edited November 2024 in Social Groups
its nice to get food ideas from one another, so please only friend if you share your food diary with friends or it's completely open. :)

About me: mom to a kindergartener and preschooler, stay at home mom who works part-time. Trying to lose 20-30 pounds via cleaning eating.

Welcome!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.
«134

Replies

I have an open food diary.
    Mine is open
    Open here.
    Feel free to add me. My diary is open. I log regularly, weigh foods and enter my own recipes into mfp for accuracy.

Dedicated to clean eating, eating locally grown foods, hormone/antibiotic free meats when possible.
    Sure. Add me to your list
    Mine is open and I always like to add people who have open food diaries too! Mother of 4. 2yr old, 6yr old, 8yr old, and 13 yr old kids
    UK based and mines open
    Daft question! Is mine open? I want it to be xx
    Opened it. Feel free to add. Mum with 20lb to lose x
    Feel free to add me.
    Mine is open
    Mine is open. I've been out of the logging groove because I've been sick and it's finals week, but I'm getting back to it.
    Mine is open. I cook all my meals from scratch including cereal and protein bars.
    Mine is open. Mom of 3 (23B, 10b, 8g). Lost 85# after 2 babies at 40 years old. Now I'm trying to figure out how to keep it on and incorporate weight training.
    edited May 2015
    Mine is open as well :)
    In England, UK. Send me a message and I'll add you. My diary is public. As is my profile. :)
    Mine is open!
    Me too
    Mine is open and I would love to have others with open diaries friend me too. That's a good idea!
    Mine is open. I just started logging again after being on vacation for 3 weeks. Ready to refocus.
    mine is open and i am looking for people who try to focus on whole foods for inspiration and ideas!
    Mine is open. I don't eat wheat, flour, added sugar, artificial sugar, dairy, or processed foods. I eat mostly whole fresh foods. :)
    Mine is also open
    Mine is open. Feel free to add
    Hello, I've just joined this group, I've made my diary open and would like to make friends with others who are clean eating.
    My diary is open to my friends, I am all about Clean Eating mostly Veggies/Fruit with occasional meat.
    Mine is open! I am working towards clean eating :)
    Mine is open too, feel free to add me
    My diary is open! Also looking for new food ideas :)
    Mine is open, feel free to add me as a friend! Not always perfect, but try to eat as clean / whole as I can manage... :)
This discussion has been closed.

Welcome!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.