Gruppen er ny , men personerne kendte

gottorp67
gottorp67 Posts: 6 Member
edited November 2024 in Social Groups
:smile: :smile:

Hej venner fra madlog og andre steder. Nye som gamle er velkomme i vores gruppe, nu hvor madlog vil af med os. Her er der mulighed for gratis udfoldelser, så vi kan fortsætte vores venskab, hvis det skulle have jeres interessse.

DDV-ere og andre der har lyst til at være med skal også være velkomne.

Replies

• Caledonia65
    Caledonia65 Posts: 12 Member
    Hej Marianne

Nu fandt jeg herind, langt om længe... jeg melder mig ud af Madlog.. jeg lægger lige grunden ind i selve madlog.

Charlotte
  • vestjyden7620
    vestjyden7620 Posts: 2 Member
    Så fik jeg også tid til at komme herind. Jeg har været inde på den amerikanske side og bruge loggen, men den er jeg ikke begejstret for. Herinde var mit brugernavn i øvrigt taget, så nu hedder jeg altså vestjyden7620.

Hvis nogle af jer er inde på sundere.nu, så hedder jeg derinde blot vestjyden ligesom på Madlog.
  • Caledonia65
    Velkommen til. Jeg håber du får lige så god gavn som jeg allerede har.

knus Lotte
  • Falkepigen
    Falkepigen Posts: 5 Member
    ...og så er jeg her også. Endnu en Charlotte i rækken :-)
    Det ser spændende ud herinde, så tror vi får masser af gode resultater - jeg er i hvertfald motiveret.
  • Caledonia65
    Velkommen til Charlotte ;) fra endnu en Charlotte...
  • ASSTMM
    ASSTMM Posts: 1 Member
    Jeg er her også - Arnoldi, som jeg hedder på Madlog, var taget, så jeg måtte finde noget andet - men mit billede er det samme.
    Logger lidt ind i mellem her, men er på barsel, så tiden bliver hurtigt brugt på noget andet. Vægten falder også lige så stille og roligt, men jeg skal dog tabe omkring 15-18 kg så på et tidspunkt skal jeg jo til at gøre mere ved det.

Er også på sundere.nu - som Arnoldi :-)
  • gottorp67
    gottorp67 Posts: 6 Member
    Hej til jer alle
    Hvis I stadig er med herinde, vil jeg meget gerne, at I giver tegn fra jer, da jeg nu har været på i 60 dage. Jeg har købt premium versionen, da jeg på nuværende tidspunkt tror jeg har fundet formlen for mig selv. Så har I lyst til at være med så skriv til mig.

Hilsen gottorp67
This discussion has been closed.