Motion

Caledonia65
Caledonia65 Posts: 12 Member
Jeg har været ude at gå en rask tur med mand og hund... det blev til 370 kcal. Turen gik igennem skov, som rigtig dufter af svampe, røgen træer og mos. Jordbunden var stadig let våd selv om solen skinnet, vi så dog ingen dyr, men nu havde vi jo også hunden med, jeg tror foruden at han er øm i næsen.:flowerforyou: Lotte

Replies

  • gottorp67
    gottorp67 Posts: 6 Member
    Det er altid rart at få rørt sig. Jeg synes bare, at det er svært at få sparket mig selv ud af døren :wink:
  • Caledonia65
    Caledonia65 Posts: 12 Member
    Jeg er faktisk kommet rigtig godt i gang med motion centeret denne gang, selv om i dag skal der ikke ske ret meget. Men jeg regner med at skal afsted igen i morgen tidligt. Der kommer en mand " en rorer" hver mandag morgen, han fik hjulpet mig igang med at ro rigtig også så jeg ikke får skader. han var imponeret at jeg kunne ro 500 m på 3 minutter og så på indtillingen 10, den højeste. Han vil gerne ro med mig om mandagen hvis jeg har lyst.

    Lotte
  • Efter at have stået stille på vægten stort set siden marts måned, har jeg taget skeen i den anden hånd. Jeg tager en tur på min motionscykel med jævne mellemrum. Når jeg får mig trænet lidt op, er det meningen, at jeg vil tage 30 min. på den 5 gange om ugen.

    Det er dog ikke kun motionen, jeg skal også have nogle flere grønne dage i min log. Indtil videre logger jeg ikke her (har prøvet, men synes, der skal alt for mange museklik til for at logge i forhold til at logge på Madlog).
  • Caledonia65
    Caledonia65 Posts: 12 Member
    Jeg skal endnu engang i motionscentret , der har jeg været det meste af ugen. men lige nu er jeg ikke helt motiveret til det...

    Lotte