Hoe staat iedereen ervoor?
Options

anneriek
Wie doet er mee?
Voorstel is ongeveer vrijdag over een week te melden hoeveel er af of erbij is gekomen de afgelopen 10 dagen. Natuurlijk hoop ik allemaal positieve berichten te zien. Ik probeer de volgende periode een opdracht te bedenken (goede ideeen van harte welkom).
gr. Anneriek
Voorstel is ongeveer vrijdag over een week te melden hoeveel er af of erbij is gekomen de afgelopen 10 dagen. Natuurlijk hoop ik allemaal positieve berichten te zien. Ik probeer de volgende periode een opdracht te bedenken (goede ideeen van harte welkom).
gr. Anneriek
0
Replies
-
Ik heb een drukke week op mijn werk. Moet vrijdag naar San Francisco voor een congres. Ik ben echter van plan me daar goed aan mijn dieet te houden en regelmatig te rennen. Hopelijk kan ik alle burgers e.d. weerstaan ;-)
Op het moment ben ik matig tevreden. Ik sport ten minste 3 keer per week en zie volgens mij wel verschil als ik in de spiegel kijk. Zeker in vergelijking met januari en ik nog 6.5 kg zwaarder was. Maar de weegschaal staat al 2 weken in de 74 kg en er wil maar niks af. Frustrerend!!
Ik hoop volgende week te kunnen vertellen dat ik inmiddels de 73 nader. Ik doe dus zeker mee!
Leuk om wat actiever te worden!0
This discussion has been closed.