For oss nordmenn
IdunAbelone
Hmm - hvor lenge skal jeg la denne gruppen være åpen, Calorine81? Hvis det blir bare deg og meg, så er det jo ikke så veldig mye vits i?
Da får vi "backe" hverandre opp via hverandres sider.
Da får vi "backe" hverandre opp via hverandres sider.
0
Replies
-
Tja, jeg vet ikke jeg. Det skal sies at det første jeg gjorde når jeg meldte meg inn her var å søke etter en norsk gruppe. Kanskje noen andre vil gjøre det senere
Så, en liten stund?0 -
Glad dere holdt gruppa åpen ellers hadde jeg ikke funnet den idag. ;-)0
-
Velkommen skal du være, Torill - vi er veldig mange nordmenn her, men ikke i denne gruppa0
-
Det er ingen av mine venner som slanker seg, de fleste er blodtrenede og noen er fete. Fint at det finnes en gruppe.0
-
Og velkommen skal du også være, Jvarhaug Alltid greit å ha noen å snakke litt norsk med0
-
Hei! Er glad dere holdt gruppen åpen (håper det fortsetter). Jeg har vært medlem på MFP lenge, men har ikke blitt med i noen grupper før nå.0
-
Hei jeg har vært medlem her lenge, og har søkt etter en norsk gruppe før uten å finne en. Så flott at jeg fant dere0
-
Jeg synes det er hyggelig og inspirerende å se når dere andre fører opp mat og trening. Det blir en ekstra motivasjon til å fortsette. Velkommen!0
-
Hei.
Har også vært med mfp en stund, men holdt meg stort sett for meg selv, da det er lite nytte i å lese utenlandske matdagbøker. Har noen "venner" over there, men det er ikke mye vi støtter hverandre, da de stort sett legger seg når jeg står opp. (nesten)
Var artig at det finnes en Norsk gruppe her inne.
-Stian-0