For oss nordmenn

Options
Hmm - hvor lenge skal jeg la denne gruppen være åpen, Calorine81? Hvis det blir bare deg og meg, så er det jo ikke så veldig mye vits i? :D
Da får vi "backe" hverandre opp via hverandres sider.

Replies

  • Calorine81
    Calorine81 Posts: 10
    Options
    Tja, jeg vet ikke jeg. Det skal sies at det første jeg gjorde når jeg meldte meg inn her var å søke etter en norsk gruppe. Kanskje noen andre vil gjøre det senere :)
    Så, en liten stund? :)
  • Torill_D
    Torill_D Posts: 13
    Options
    Glad dere holdt gruppa åpen ellers hadde jeg ikke funnet den idag. ;-)
  • IdunAbelone
    Options
    Velkommen skal du være, Torill - vi er veldig mange nordmenn her, men ikke i denne gruppa :D
  • jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Options
    Det er ingen av mine venner som slanker seg, de fleste er blodtrenede og noen er fete. Fint at det finnes en gruppe.
  • IdunAbelone
    Options
    Og velkommen skal du også være, Jvarhaug :) Alltid greit å ha noen å snakke litt norsk med :)
  • magnusrj
    magnusrj Posts: 12 Member
    Options
    Hei! Er glad dere holdt gruppen åpen (håper det fortsetter). Jeg har vært medlem på MFP lenge, men har ikke blitt med i noen grupper før nå.
  • bambis
    bambis Posts: 75 Member
    Options
    Hei :) jeg har vært medlem her lenge, og har søkt etter en norsk gruppe før uten å finne en. Så flott at jeg fant dere :)
  • jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Options
    Jeg synes det er hyggelig og inspirerende å se når dere andre fører opp mat og trening. Det blir en ekstra motivasjon til å fortsette. Velkommen!
  • stian80
    stian80 Posts: 15
    Options
    Hei.

    Har også vært med mfp en stund, men holdt meg stort sett for meg selv, da det er lite nytte i å lese utenlandske matdagbøker. Har noen "venner" over there, men det er ikke mye vi støtter hverandre, da de stort sett legger seg når jeg står opp. (nesten)

    Var artig at det finnes en Norsk gruppe her inne.

    -Stian-