Stil

Options
mamavanryan
mamavanryan Posts: 49 Member
Het is wel heel stil in deze groep.

Replies

  • sanvanhaaften
    Options
    I agree!
  • annekevee
    Options
    Komt omdat we allemaal buiten aan het bewegen zijn in plaats van binnen achter de computer zitten ha ha ha ;-)
  • Christaaa78
    Christaaa78 Posts: 65 Member
    Options
    hahaha, zou dat het zijn? Hier gewoon een gebrek aan motivatie ben ik bang...
  • anneriek
    anneriek Posts: 20
    Options
    Of je zit op een vakantieadres zonder internetverbinding (ook wel eens ontspannend!) Ik probeer deze week de draad weer op te pakken. De vakantie was oke, maar de laatste 2 kilo's zitten er nog gewoon aan (plus iets extra).
  • RotterdamNL
    RotterdamNL Posts: 509 Member
    Options
    Wel, ik ben er gewoon hoor, train elke dag, zit elke dag op de site maar zie bijna niemand van jullie :) gelukkig zijn er nog genoeg andere groepen voor als het hier stil is maar Nederlands lullen is ook weleens fijn :D
  • Aproxima
    Aproxima Posts: 17 Member
    Options
    Hallo!

    Ik ben nieuw hier :) ik zal ook niet super veel aanwezig zijn denk ik, maar ik log wel elke dag mijn voeding en beweging :) Ik probeer wel elke dag hier even te kijken. Hopelijk is dat voldoende ;)
  • Nvertommen
    Options
    Voor mij is het vooral jammer dat je via de app niet op het forum kan :( Jullie loggen wel dagelijks in via de website?
  • Aproxima
    Aproxima Posts: 17 Member
    Options
    Ja, ik log wel in via de website op werkdagen omdat ik een kantoorbaan heb XD In het weekend en in de avonden vooral via de app vanwege dat ik dan minder achter de pc probeer te zitten. Heel soms nog wel hoor, dan kan ik het niet laten.. maar ik zit al 40 uur achter de pc, dus probeer ik de rest van de tijd het zonder vierkante oogjes te doen XD

    En jij? Altijd via de app?
  • Nvertommen
    Options
    Verstandig om dan de pc zoveel mogelijk te mijden ja, ik begin het effect van de hele tijd naar een computerscherm staren nu wel te merken aan mijn ogen.. bah!

    Ik gebruik eigenlijk altijd de app, ik vergeet gewoon om de website te openen en op mijn telefoon lijkt het zoveel makkelijker.
  • Aproxima
    Aproxima Posts: 17 Member
    Options
    Werk jij ook achter een computer?

    Ik vind het via de app ook eigenlijk veel fijner werken, alles lijkt veel overzichtelijker :) Ik merkte ook sync problemen, soms als ik een meal heb gemaakt op de ipad of telefoon, dan krijg ik die hier op de pc niet te zien? Ik zie wel de meal-naam, maar inhoud er van is dan leeg. Op de app heb ik daar nog nooit problemen mee gehad.
  • Nvertommen
    Options
    Ik ben nu aan het afstuderen, dus ik zit ook vrij veel achter de computer.
    Daar heb ik eigenlijk nog nooit naar gekeken, ik voer echt alles in via de app, dat is wel onhandig.. misschien is het dan het beste om je maaltijden via de computer in te voeren?
  • Aproxima
    Aproxima Posts: 17 Member
    Options
    Ohh, succes met afstuderen!!! :):)

    Ja, ik probeer nu gewoon geen maaltijden meer toe te voegen :D Degenen die ik heb toegevoegd heb ik uiteindelijk allemaal aan de praat gekregen en nu probeer ik er zo min mogelijk aan te veranderen ^^;
  • RotterdamNL
    RotterdamNL Posts: 509 Member
    Options
    :)