Ukesoversikt.
stian80
Hei.
Er det flere enn meg som ikke er alt for opptatt av å treffe akkurat på kalorigrensa på daglig basis?
Etter at jeg tok i bruk appen på mobil så bruker jeg ukes oversikten. Det gjør at jeg får mye bedre mulighet til å korrigere under/over inntak. (finnes det forresten en ukesoversikt her inne på web?)
Jeg er opptatt av en rolig nedgang i vekt, så jeg ønsker faktisk ikke å ligge alt for langt under, samtidig som jeg så klart ønsker å miste noe vekt hver uke. Istede for å kompensere med å spise opp treningskalorier samme dag, så forsøker jeg å jevne det ut over en hel uke.
-Stian-
Er det flere enn meg som ikke er alt for opptatt av å treffe akkurat på kalorigrensa på daglig basis?
Etter at jeg tok i bruk appen på mobil så bruker jeg ukes oversikten. Det gjør at jeg får mye bedre mulighet til å korrigere under/over inntak. (finnes det forresten en ukesoversikt her inne på web?)
Jeg er opptatt av en rolig nedgang i vekt, så jeg ønsker faktisk ikke å ligge alt for langt under, samtidig som jeg så klart ønsker å miste noe vekt hver uke. Istede for å kompensere med å spise opp treningskalorier samme dag, så forsøker jeg å jevne det ut over en hel uke.
-Stian-
0
Replies
-
Jeg er enig, sakte nedgang tror jeg er sunnest for kroppen. Alle de skumle bieffektene av slanking unngår man om man ikke går så veldig mye ned hver uke. Siden det nesten er umulig å spise opp treningskalorier etter langøkter, er det å spre dem ut på uka det beste å gjøre. Jeg forsøker å ha helst en langøkt i uken, og du synes jo å ha enda lengre økter fra tid til annen.
Ellers har jeg forestilt meg at jeg ville gå litt raskere ned i vekt enn det du synes å tenke - men det har gått tråere de siste ukene, kanskje går jeg i samme retning som deg, med litt mindre vektreduksjon i kontrollert form.
Uansett liker jeg godt ukesoversikten, og synes det er litt synd at den ikke er like lett tilgjengelig fra vanlig nettleser.0