Trener for og beholde helsa

Hei alle dere sunne mennesker :)

Jeg har nettopp begynt å trene forsiktig etter 24 år med arbeid innen IT/Telecom/Tech bransjen. Det mistenkes at jeg har pådratt meg Fibromyalgi eller har dette i genene mine, tester vil vise om dette stemmer. Uansett så har jeg symtoner og enkelt diagnoser som slekter veldig til samme plager.

Målet mitt er og trene bort muskelsmerter, stress etc etc (har også et ønske om å gå ned 10kg for min egen trivsels skyld)

Bruker Runtastic som motivasjon sammen med MFP, faktisk ganske morro. Prøver og legge inne hva jeg inntar ila dagen, men ettersom mange av målene er på engelsk kan det være fare for at jeg legger noe inn feil. Pytt pytt, det er jo bare ment som en veiviser ikke en fasit :)

Bor i Sandnes (Rogaland) og trener i naturen (ihvertfall frem til været nekter meg, etter dette blir det sikkert mølla i kjelleren)

Lykke til med dine mål :)

Replies

• jvarhaug
    jvarhaug Posts: 76 Member
    Hyggelig, velkommen! Vi prøver alle her å holde på helsa, og de aller fleste av oss forsøker også å gå ned i vekt. Forhåpentligvis gir Norway oss opplevelse av at vi er flere som gjør dette sammen, og at det styrker motivasjonen.