hoe bevalt myfitnesspal?

Options
2»

Replies

  • Jojan_neke
    Jojan_neke Posts: 44 Member
    Options
    Wow! Jij bent een voorbeeld! Wat onwijs goed van je. Dat wil ik ook!!!!
  • RotterdamNL
    RotterdamNL Posts: 509 Member
    Options
    Ik heb het prima naar me zin hier, zit hier vaker dan fb :)
  • moniekske1979
    Options
    MFP bevalt me echt supergoed; ik heb voor het eerst het gevoel dat ik het kan volhouden! Ik kan de app via mijn ipad of via de laptop invullen en houd zo goed in het oog dat ik niet over mijn limiet ga, daarnaast het sporten erbij, gaat prima

    ik wil zo een 30 kilo afvallen uiteindelijk; heb niet voor ogen of dat binnen nu en een jaar of anderhalf jaar moet zijn; ik wil zowiso leren om een normaal eetpatroon te krijgen en dat lukt met dit programma al redelijk!
  • Spongiebobbie
    Options
    Het bevalt mij perfect! Ik heb trouwens ook nog nooit zo'n goede App voor mijn Iphone/Ipad gezien.. :) Helemaal tevreden! ;-)
  • juliadijk
    juliadijk Posts: 20 Member
    Options
    Ben ook heel tevreden! Grote en betrouwbare database en app is gebruiksvriendelijk! Vind het wel jammer dat ik niet naar community kan surfen op de app, maar je kan niet alles hebben hè ;)

    Heb echt geleerd om voldoende te eten door MFP. Ik at vaak doordeweeks veeeeeel te weinig en dan kreeg ik een schransbui in het weekend, voelde me schuldig en liet de hele boel weer varen. Ik merkte dat ik het niet volhield omdat ik echt te weinig at! Stond vanochtend op de weegschaal, ben vanaf het begin 6.3 kg kwijt. En dat met gewoon voldoende eten, krachttraining en ZONDER schuldgevoel!
  • Mara_
    Mara_ Posts: 104 Member
    Options
    Vind MFP heel fijn. Gewoon duidelijk, grote database en anders makkelijk toevoegen.

    Enige nadeel is wel dat er geen moderators zijn op het gebied van eten toevoegen. Zoek maar eens op een willekeurig stuk fruit, dan zul je zien dat er tientallen varianten komen met uiteenlopende waarden. Niet echt praktisch.
  • D_Reamzzz
    Options
    Hoi iedereen, ben na lang twijfelen begonnen met mfp, aangezien ik nogal wat teveel aan gewicht moet meezeulen. Bevalt me goed, en ik denk (hoop) dit te kunnen volhouden...
    Wel één vraagje, geeft de app aan wanneer je jezelf moet wegen, of geef je dit zelf ergens in (kan nl geen button vinden). Ben er ook nog maar een weekje mee bezig, dus mss moet ik even afwachten..
    groetjes.
  • pdehoog
    pdehoog Posts: 27 Member
    Options
    De app geeft dat niet aan. De een weegt elke dag, de ander 1x per week.
  • gera368
    gera368 Posts: 26 Member
    Options
    Hoi iedereen, ben na lang twijfelen begonnen met mfp, aangezien ik nogal wat teveel aan gewicht moet meezeulen. Bevalt me goed, en ik denk (hoop) dit te kunnen volhouden...
    Wel één vraagje, geeft de app aan wanneer je jezelf moet wegen, of geef je dit zelf ergens in (kan nl geen button vinden). Ben er ook nog maar een weekje mee bezig, dus mss moet ik even afwachten..
    groetjes.

    Succes ermee. Als je vrienden wil worden voor meer support, dan kun je me aanmelden!
    Elke dag wegen is niet zo'n goed idee, omdat je gewicht nog wel eens schommelt door vocht.
    1x per week wegen op de zelfde tijd geeft het beste weer hoe het gaat.
    Gera