Gruppen er ny , men personerne kendte

gottorp67
gottorp67 Posts: 6 Member
:smile: :smile:

Hej venner fra madlog og andre steder. Nye som gamle er velkomme i vores gruppe, nu hvor madlog vil af med os. Her er der mulighed for gratis udfoldelser, så vi kan fortsætte vores venskab, hvis det skulle have jeres interessse.

DDV-ere og andre der har lyst til at være med skal også være velkomne.

Replies

  • Caledonia65
    Caledonia65 Posts: 12 Member
    Hej Marianne

    Nu fandt jeg herind, langt om længe... jeg melder mig ud af Madlog.. jeg lægger lige grunden ind i selve madlog.

    Charlotte
  • Så fik jeg også tid til at komme herind. Jeg har været inde på den amerikanske side og bruge loggen, men den er jeg ikke begejstret for. Herinde var mit brugernavn i øvrigt taget, så nu hedder jeg altså vestjyden7620.

    Hvis nogle af jer er inde på sundere.nu, så hedder jeg derinde blot vestjyden ligesom på Madlog.
  • Caledonia65
    Caledonia65 Posts: 12 Member
    Velkommen til. Jeg håber du får lige så god gavn som jeg allerede har.

    knus Lotte
  • ...og så er jeg her også. Endnu en Charlotte i rækken :-)
    Det ser spændende ud herinde, så tror vi får masser af gode resultater - jeg er i hvertfald motiveret.
  • Caledonia65
    Caledonia65 Posts: 12 Member
    Velkommen til Charlotte ;) fra endnu en Charlotte...
  • Jeg er her også - Arnoldi, som jeg hedder på Madlog, var taget, så jeg måtte finde noget andet - men mit billede er det samme.
    Logger lidt ind i mellem her, men er på barsel, så tiden bliver hurtigt brugt på noget andet. Vægten falder også lige så stille og roligt, men jeg skal dog tabe omkring 15-18 kg så på et tidspunkt skal jeg jo til at gøre mere ved det.

    Er også på sundere.nu - som Arnoldi :-)
  • gottorp67
    gottorp67 Posts: 6 Member
    Hej til jer alle
    Hvis I stadig er med herinde, vil jeg meget gerne, at I giver tegn fra jer, da jeg nu har været på i 60 dage. Jeg har købt premium versionen, da jeg på nuværende tidspunkt tror jeg har fundet formlen for mig selv. Så har I lyst til at være med så skriv til mig.

    Hilsen gottorp67