mistymeadows2005 Member

About

Username
mistymeadows2005
Joined
Visits
4,482
Last Active
Roles
Member
Points
2,075
Badges
27
Posts
3,740

Replies

  • @jadepearl yes that's the idea!!! @volgirl1322 the fasting has always been the easiest part for me πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ it's controlling the refeeds that's harder lol!! Honestly, I gained half a pound over the last 2 weeks, up to 157 even, which is frustrating but I know it's just changes from the workouts. I can't imagine it's actual…
  • Renting til next year, but we still desperately need an upgrade and up size because we just don't have enough space for me to be working from home... My office is currently my living room lol
  • Welcome back boo!!! So sorry you had to deal with all that stress but I'm glad that you had the presence of mind to take a vacation at the end of it to make sure you can bring yourself back to a happy neutral 😍😍😍 how did you find maintaining or losing during all the craziness? Did you have success? ❀️❀️❀️
  • I'm still here guys 😍😍😍 the condo thing fell through so we're still back on the hunt but the kitten is on track and we should get him in the next week or two, I'm so excited 😁😁😁 Food and Weight Wise I'm doing just fine ❀️❀️❀️ up a tiny bit in scale weight to between 156 and 157 however that's because I added in some…
  • Ok so found a condo, latest we'll be moving in is first week of September 😁😁😁 Also, my kitten breeder finally got some smushy faced Persians AND they're white, just like my lil baby that I lost a couple years ago ❀️❀️❀️ it was meant to be 😁😁😁 Soooooooooooooooooo now I'm a happy camper BUT I'm about to start my period so my…
  • Ugh the house buying is a no go so back on the rental hunt....stressful I tell ya *sigh* I'm up a little in weight this week but probably just pms caaaause week before my period so I'm trying to ignore it.... OMAD upward (downward as it were) and onwards m'loves ❀️❀️❀️
  • Thanks darling β™₯️β™₯️β™₯️ the house fell through but were looking.... I switched to anew schedule that seems to be working easier so things are trucking along in the weight dept πŸ₯°
  • I'm so sorry Brenda, I just recently had a biggin too and the pain was AWFUL....im sending you all all the healing vibes, AND congrats on the amazing progress, you're kicking butt!!!
  • It's OK dear it's a constant balance between what you need to do for your physical self and what you need to do for your mental/emotional self ❀️❀️❀️
  • Amazing job dear!!!! 4 lbs a week is DYNAMITE even for right at the beginning 😍😍😍
  • Big hugs for your loss, id take a break too ❀️ Your mental health is important ❀️
  • That food is KILLING me on a thurs night (end of second full fast day for the week πŸ˜‚) Looks amazing and so proud of your dedication lady!!!
  • Hi frands!!! Sorry I haven't checked in much....buying a house, work is crazy, and nothing all that exciting to report Just maintaining between 153-154 Trying to get the hang of the new schedule and it's taking some time but I'll adjust and it'll be easier ❀️❀️❀️ I'll go check in w everyone else's progress ❀️
  • Thanks gals!!! Maintenance is really pretty easy if you remember that this woe is forever....plus if you master the skill of the longer fasts, it's easier to fix straying off course a little ❀️❀️❀️ but straight up OMAD will do the trick to 😘
  • YASSSSSSSSSSSSS girl those losses are FABULOUS for the first few weeks!!! As you posted on my thread, the beginning losses are the biggest but also the most motivating <3
  • Ugh that's the worst - stick with the basics girl, you know it works <3
  • 2.5 years of weight!!! LMAOOOOOO what a great way to look at it!! 5.3 pounds a month is FANTASTIC!!! It took me almost 4 full months to lose my last 10 pounds LMAO so you're doing GREAT!!!
  • Hey 3.6 lower than last month means you're doin SOMETHING right!!! WOOT WOOT!!
  • Thanks gals :) Rowley - thank you!!! I haven't had losses like that since the VERY beginning but they DID spur me on to keep me going. Honestly, it's just about finding whatever it is that A: WORKS and B: you WILL. DO. The second part is the most important part - all of these WOEs will WORK but will YOU do it is the…
  • Ya know my best friend said the same but the thing is, I lost all my weight the PREVIOUS year when I was working a corporate job so I didn't have this amazing flexible schedule 🀣🀣🀣 Last year I just maintained/gain a couple lbs I'll figure it out though just might take me a minute 🀣🀣🀣
  • Mrah only down to 153.6 *sigh* Gonna hafta do better on the weekends...its not complicated, I know where the weight is coming from. Now that I can't do my normal schedule every week, and I know even with a full fast, I can't undo the extra days, I'm just gonna hafta moderate my weekends *grumble* lol Stay tuned
  • Your food never fails to deliver 😈😈😈
  • Thanks Kat!!!! Mentally I was totally there, the 5 days was planned, just a little excessive 🀣🀣🀣 I'm really gonna have to be careful on the weekends because I KNOW I don't do super great at mama's (nor do I want to worry about it while I'm visiting and we love cooking together), and that'll be every other week til they…
  • Hi guys I keep forgetting to update you, I'm so sorry 🀣🀣🀣 work has been NUTS!!! In a great way though 😘😘😘 So long story short my new plan with omad eating at mamas and keeping my weekends under control? Yeah that didn't work LMAO Gained 14 pounds over those 5 days vs 3 and yuppppp my aforementioned schedule wasn't gonna be…
  • Kat your food literally looks AMAZING 😍😍😍 You've inspired some ideas for me this weekend 😁😁😁
  • Welcome Rowley!!!! First of all, sweet name!!! I love it!!! Second, sounds like you've had some awesome first week results!!! Yoga is so nice and I used to love it before my joints said "no ma'am, no more" 🀣🀣🀣 nice work integrating exercise you enjoy right from the get, that's tough and admirable!!! We're happy to have you…
  • OMG shut uppppp with your amazing seafood feast 😍β™₯️ I got ma first vaccine yesterday and no issues here either 😁 yay us!!!
  • Thanks gals!!!!! I'm feeling like the going is slow, but steady so I'll take it :) Thought I'd come drop off some food porn for y'all from my meals the last couple weeks <3 Baby OMAD scrimp salad (yes SCRIMPS lmao) Weekend Salad NACHOS!!! Grilled Breakfast Tacos Pizza!!! Half pepp mushrooms, half bacon and onion, spinach…
  • Eggs in purgatory LMAO Is that like Shakshuka?! Looks like it!!! and looks DELISH!!!!
Avatar