Vill du också ha fler vänner på mfp?
anileve552
Hej! Vad sägs om att motivera varandra? Det svenska forumet verkar inte vara särskilt aktivt men jag ger det ett försök! Lägg gärna till mig!
12
Kommentarer
-
Jag blir gärna din vän. Och om någon annan vill kan de lägga till mig som vän4
-
Jag är på.
Det måste väl finnas mer än 3 personer i vårt avlånga land som använder denna app??1 -
marcusjandersson skrev: »Jag är på.
Det måste väl finnas mer än 3 personer i vårt avlånga land som använder denna app??
Jorå, tyvärr dock så är inte forumet i någon större fokus på MFP.1 -
Läget är lika kasst på övriga nordiska språk. Tyvärr. Men vi är här så kanske fler tillkommet?2
-
Jag är här! Visserligen dag 1 och sådär, but hey! I still count0
-
Räkna med mig. Jag loggar in varje dag men det har blivit mera på engelska.0
-
...också ny här, bara att adda mig för den som känner0
-
Jag är ny här, skulle gärna ha lite vänner på my fitness pal för att få lite motivation! Började med den idag. Skulle bli superglad om någon ville adda mig!0
-
Jag vill ha lite vänner här inne lägg gärna till mig om ni vill0
-
Använder appen men sällan på webben. Men jag finns.1
-
Jag finns också Använder appen dagligen sedan mitten på januari.1
-
Kör igång i dag men har använt appen till och från tidigare...blir gärna vän med er!0
-
Jag vill också vara med!0
-
Adda alla som vill. Jag kör appen dagligen och den är till stor hjälp! Vore kul att få se hur andra gör och ge och få lite tips på vägen!0
-
Precis börjat använda appen och kollar webben då o då. De som känner för det får gärna lägga till mig som vän :-)0
-
Hej,
skulle också gärna ha flera myfitnesspalvänner. Kör appen dagligen. Är inte svenska, men jag talar svenska.
0 -
Hejsan,
Jag är en tjej på 48 år som tänker använda MFP och Garmin vivofit för att äntligen försöka komma i form. Är gärna med och peppar/blir peppad så adda mig gärna1 -
Hej!
Jag vill också ha vänner. Adda mig gärna.2 -
Hej hej!
Jag är helt ny här...Men vill gärna ha vänner som man kan bolla tankar med och som kan motivera en när det känns tungt!!!
Det är bara och adda mig3 -
Mig kan ni också gärna adda1
-
Adda gärna mig också1
-
Hej alla jag blev nyligen medlem. Adda mig med. /Eva0
-
Hej adda mig med om ni vill! Pepp på er alla1
-
Adda mig gärna, precis börjat med mfp0
-
Hej. Jag skall gå ner i vikt .... VARFÖR ... jo 2017, då jag på ett foto ser mig själv i helfigur . Det var första gången på länge som någon fotograferat mig i profil, halvnaken, på en strand utomlands och sedan ha omaket att visa mig fotot ... Det blev en chock min spegel aldrig visat mig och ingen någonsin påtalat. Redan innan slutet på 2017 var jag 26 kg lättare, använder mig av 5:2 metoden samt daglig träning , idag hoppar jag in på MyFitnessPal för att se och lära vad och hur jag äter och lever, vill inte chockas kommande sommar... oavsett hur jag är klädd eller var jag åker "skrattar".3
Kategorier
- Alla kategorier
- 156 Huvudforum
- 45 Introducera dig själv
- 23 Allmän hälsa, fitness och kost
- 6 Framgångshistorier
- 29 Mat och näring
- 16 Fitness och träning
- 21 Motivation och stöd
- 10 Recept
- 1 Småprat, kul och spel
- 63 MyFitnessPal Forum