Slutför dagbok. — Swedish

Slutför dagbok.

MiaJ64
MiaJ64 Inlägg: 5 Premium Member
Trodde att det var ett tekniskt fel men när man trycker "slutför dagbok" så fanns det ett "statusflöde" där det syntes hur många dagar man hade loggat och man kunde dela bilder och skriva lite text mm.

Varför har ni tagit bort det?
(Utan förvarning.)

(Jag betalar för premium)

Kommentarer

  • pcdoktor
    pcdoktor Inlägg: 6 Member
    Vad innebär egentligen "slutför dagbok" är det för dagen eller allt eller vad? Har inte vågat trycka på den 😀
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    @pcdoktor Bra fråga! Har inte heller fattat den. Kanske en mental grej bara 🫣
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    När man trycker "Slutför Dagbok" för en viss dag så får man en förutspåelse om vart vikten ska hamna om 5 veckor. Man kan trycka på den knappen hur många gånger som helst.

    Typ: "Om varje dag skulle vara som denna skulle du väga NN,XX kg om 5 veckor. "

    Seså, tryck på knappen nu, ni kan ju välja igårs dagbok.

    @Frk_M och @pcdoktor
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    MiaJ64 skrev: »
    Trodde att det var ett tekniskt fel men när man trycker "slutför dagbok" så fanns det ett "statusflöde" där det syntes hur många dagar man hade loggat och man kunde dela bilder och skriva lite text mm.

    Varför har ni tagit bort det?
    (Utan förvarning.)

    (Jag betalar för premium)

    Jag har tryckt på den knappen i 45 dagar nu utan att se det du pratar om. Vad menar du med "Statusflöde"?
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    @KarinSanden tack! När du nämner det kommer jag ihåg funktionen från förr. Ska testa ikväll 😊