Redigera skapad måltid
pcdoktor
Det händer att jag skapar måltider för att enkelt lägga till dom när jag registrerar min kost.
Ibland blir det fel och då vill jag ta bort en del av en måltid men jag lyckas inte hur jag än försöker.
Den enda lösningen jag hittat är att sätta posten som noll i hur mkt jag använt av den posten.
Är det jag som gör fel eller är det en miss i programmet?
Ibland blir det fel och då vill jag ta bort en del av en måltid men jag lyckas inte hur jag än försöker.
Den enda lösningen jag hittat är att sätta posten som noll i hur mkt jag använt av den posten.
1
Kommentarer
-
Det händer att jag skapar måltider för att enkelt lägga till dom när jag registrerar min kost.
Det är mkt enklare från telefon-appen. Webbsidan är lite eftersatt.0 -
Jag kan inte radera poster i en måltid på telefonen, lägger jag upp vanliga livsmedel till lunch eller så är det inga problem men inte när jag skapar egna måltider0
-
Jag tror att om du går in på huvudmenyn i telefonen så hittar du "Mina recept" eller liknande. Därifrån man kan redigera. @pcdoktor
0 -
Jo att redigera är inget problem men att ta bort ett inlagt livsmedel är för mig helt omöjligt under måltider.0
Kategorier
- Alla kategorier
- 156 Huvudforum
- 45 Introducera dig själv
- 23 Allmän hälsa, fitness och kost
- 6 Framgångshistorier
- 29 Mat och näring
- 16 Fitness och träning
- 21 Motivation och stöd
- 10 Recept
- 1 Småprat, kul och spel
- 63 MyFitnessPal Forum