Redigera skapad måltid — Swedish

Redigera skapad måltid

Det händer att jag skapar måltider för att enkelt lägga till dom när jag registrerar min kost.

Ibland blir det fel och då vill jag ta bort en del av en måltid men jag lyckas inte hur jag än försöker.

Den enda lösningen jag hittat är att sätta posten som noll i hur mkt jag använt av den posten.

Är det jag som gör fel eller är det en miss i programmet?

Kommentarer

  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    pcdoktor skrev: »
    Det händer att jag skapar måltider för att enkelt lägga till dom när jag registrerar min kost.

    Ibland blir det fel och då vill jag ta bort en del av en måltid men jag lyckas inte hur jag än försöker.

    Den enda lösningen jag hittat är att sätta posten som noll i hur mkt jag använt av den posten.

    Är det jag som gör fel eller är det en miss i programmet?

    Det är mkt enklare från telefon-appen. Webbsidan är lite eftersatt.
  • pcdoktor
    pcdoktor Inlägg: 6 Member
    Jag kan inte radera poster i en måltid på telefonen, lägger jag upp vanliga livsmedel till lunch eller så är det inga problem men inte när jag skapar egna måltider
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    Jag tror att om du går in på huvudmenyn i telefonen så hittar du "Mina recept" eller liknande. Därifrån man kan redigera. @pcdoktor

  • pcdoktor
    pcdoktor Inlägg: 6 Member
    Jo att redigera är inget problem men att ta bort ett inlagt livsmedel är för mig helt omöjligt under måltider.
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    redigerade september 20
    @pcdoktor när du är inne i redigeringen på en måltid. Kan du inte svajpa vänster på det livsmedel som du vill ta bort?
    Alltså samma teknik som om du tar bort något du lagt in i dagboken.