Myfitnesspal-runkeeper-fitbit — Norwegian

Myfitnesspal-runkeeper-fitbit

Noen av dere som synker disse 3? Jeg har lest masse på forumet men blir ikke helt klok.... Funker det eller blir det bare tull?

Kommentarer

  • nafte1991
    nafte1991 Innlegg: 3
    hei hei jeg tenkte jeg skulle prøve med runKeeper idag eller i morgen får se om jeg for kommet meg ut og gått i dag. lastet ned appen nå akkurat.
  • Hei, jeg bruker Myfitnesspal - Runkeeper - og Whitings, og synker alle mot hverandre. Funker fint det :)

    Når du trener eller gjør andre aktiviteter og logger dette i Runkeeper, overføres kaloriforbruk rett inn i MFP.

    - Terje
  • johnr07
    johnr07 Innlegg: 2
    Jeg bruker Endomondo til trening og MyFitnessPal til kaloritelling. Begge synker til Fitbit hvor jeg logger aktivitet (skritt, antall etasjer), søvn (via Fitbit One tracker) og vekt (via Fitbit Aria vekt).
  • odaemilieS
    odaemilieS Innlegg: 4
    uhm? satte nettopp opp min fitbitflex, syns den teller litt mange kallorier brukt bare etter en rundtur på kontoret, blir litt skeptisk.
    Litt vanskelig å finne frem til synkroniseringen, siden det sto med liten skrift under "kjøp" knappen, men nå legger det seg fint inn i treningsoversikten

    :)
  • sjandrea
    sjandrea Innlegg: 3
    Jeg bruker Endomondo, som synker fint mot MFP. Har nettopp satt opp sync mot Fitbit Flex. Ser ut som om det fungerer fint.

    Et spørsmål til John07. Ser du har Fitbit Aria vekt. Vurderer å kjøpe ny vekt, da den gamle ikke er til å stole på. Er du fornøyd med Fitbit Aria vekten?
  • Jeg har Fitbit Flex armbånd og Aria vekt. Synes de fungerer fint sammen. Registrerer kaloriene i Myfitnesspal og aktiviteten i Endomondo. Til å begynne med hadde jeg en synkronisering mellom fitbit, Endomondo og Myfitnesspal. Det ble bare rot da skrittene i Fitbit ble registrert i Endomondo med et abnormt kaloritall. Jeg har nå fjernet synkroniseringen mellom fitbit og Endomondo. Da registreres aktiviteten i Endomondo i Myfitnesspal som igjen synkroniserer dette hos Fitbit.

    Jeg er fornøyd med Ariavekten. Den viser vekt og fettprosent, noe som igjen synkes til Fitbit. Withings er et annet alternativ til stort sett samme prisen, den har hvilepuls og BMI i tillegg så vidt jeg vet. For min del er Aria mer enn nok.
  • Kongensmann
    Kongensmann Innlegg: 7 Member
    Anbefaler også Withings vekt som registrerer vekt, fettprosent, puls og luftkvalitet hver gang jeg går på og sender det automatisk til MFP.
  • fuzzy76no
    fuzzy76no Innlegg: 31 Member
    Syncer MFP og Runkeeper her. Hadde også koblet Fitocracy opp mot Runkeeper, men det ble bare krøll. Den syncen ble unøyaktig, så jeg slo den av og fører treninger 2 plasser istedenfor.
  • thetobby
    thetobby Innlegg: 2
    Myfitnesspal - Endomondo- og Whitings