Heisann! — Norwegian

Heisann!

Hallo der ute!

Da har jeg endelig fått det sparket bak jeg trengte for å gå ned i vekt (har lenge vist at jeg trengte det men har ikke "prioritert" vektnedgangen så veldig)

Jeg er 32år og i fra Oslo, har det siste året fått påvist kronisk nyresvikt pga tidligere diabetes og for at jeg skal kunne bli transplantert så må jeg ned en del i vekt. Jeg har blitt søkt inn på NIMI Hønefoss, men tenker å starte opp litt selv på egenhånd.

Det er ikke første gang jeg er på "slankern" så har vært borte i prosessen før. Gikk ned fra 165 til 130kg på 1,5år (dette var i 2006) og har gått opp og ned som en jojo siden den tid.

Jeg er utdannet kokk og elsker å lage mat, jeg syntes derfor det er gøy å eksperimentere når jeg lager sunn mat. Jeg kommer etterhvert til å dele noen oppskrifter her og om noen ønsker noen tips, triks e.l. så er det bare å spørre.

Når det gjelder trening så er jeg ikke veldig aktiv av meg, men jeg startet for 1mnd siden å gå uansett hvor jeg skulle (i Oslo vel og merke) så jeg føler at det i allefall er en start :D

Ble en vel lang introduksjon, men jaja!

Ha en knall dag videre!

Kommentarer

  • herminl
    herminl Innlegg: 4 Member
    velkommen.
    er ny her fra i dag jeg også :) bor i østfold og er 30 år og skal ned 20 kg
  • Mocca72
    Mocca72 Innlegg: 1
    Hei!
    Jeg har brukt MyFitnesspal såvidt før, men som så mange andre går motivasjonen ned i takt med at vekta går opp etter ei stund.
    Har nok lett for å sprekke når jeg har gått ned noen kilo,- for da har jeg jo vært så innmari flink ;) Jaja, jeg prøver igjen!