Musikk & trening
hambroger
Hei, hva er deres erfaring med musikk og trening?
Jeg har lagt merke til at det hjelper meg å konsentrere på tunge base løft(bench, squat, markløft osv) og for å få tiden til å gå under øvelser som for eks planken.
Spesielt "Svensk house" lista på google play musikk.
Jeg har lagt merke til at det hjelper meg å konsentrere på tunge base løft(bench, squat, markløft osv) og for å få tiden til å gå under øvelser som for eks planken.
Spesielt "Svensk house" lista på google play musikk.
0
Kommentarer
-
Bruker også musikk når jeg trener, virker som tiden går fortere da! For min del går det mest i rock siden det får meg litt gira og i godt humør1
-
Awesome
Eh selv på leiting etter ny musikk å trene til, så hvis du har noen anbefalinger er jeg åpen for forslag.0 -
Det går mest i Audioslave for min del, min absolutte favoritt. Ellers blir det også Jane's Addiction, Foo Fighters og litt 30 seconds to Mars De har alle endel sanger som passer fint for meg og min trening. Jeg merker musikken motiverer meg, siden det er musikk jeg allerede er veldig glad i å høre på1
-
Spotify har trenings playlister. Søk evt på workout. Jeg bruker dance/ club og techno. Det syntes jeg er effektivt på å få meg i "BEAST" mode ☺4
-
Samme her! Sjekk ut Melbourne Shuffel Music Mix på YouTube.
Noen som bruker nightcore? Sykt rask tempo som får meg til å kjøre på ihvertfall1
Kategorier
- Alle kategorier
- 111 Hovedforum
- 41 Introduser deg selv
- 12 Generell helse, fitness og diett
- 2 Suksesshistorier
- 11 Mat og Ernæring
- 15 Fitness og Trening
- 12 Motivasjon og Støtte
- 7 Oppskrifter
- 5 Småprat, spill og moro
- 26 Fora MyFitnessPal