Hjelpe hverandre med å bli sunnere sammen- Min ukentlige fremgang - Side 3 — Norwegian

Hjelpe hverandre med å bli sunnere sammen- Min ukentlige fremgang

13»

Kommentarer

  • hannebananae
    hannebananae Innlegg: 4 Member
    Merker nå at en uke med å føre ned matinntak gjør at det blir mindre godis og småspising av usunn mat.

    Mandag er min veiedag og tallet igår sto fortsatt på det samme! Litt nedtur.. Treningen tar jeg ikke for hardt i til og begynne med, men det har blitt en del lange gåturer og litt heavy snømåking hehe. Har også trent pilates og brukt kettlebells.

    I tillegg har jeg målt meg slik at jeg kan følge med på cm også!

    Hvordan går det med dere?
  • idak_l
    idak_l Innlegg: 34 Member
    Hei !

    Så godt at det har falt litt på plass nå, jeg står også helt stille denne uken- litt frustrerende men er fornøyd så lenge det ikke går OPP! Jeg har nok spist alt for få måltider denne uka, men er så utrolig matlei; så har litt og jobbe med den kommende uken.

    Du gjør nok rett i å ikke ta helt av med treningen med en gang, det skal man jo ikke heller :)
  • idak_l
    idak_l Innlegg: 34 Member
    - UKESOPPDATERING -

    Nok en uke har gått, og vekta har endelig vist -10kg :D det ble feiret med en god løpetur ( i motsetning til tidligere hvor jeg faktisk ville ha belønnet det med litt ekstra godis )

    Har vært veldig fysen denne uka, så har hatt litt problemer med og holde meg unna godteriet.. men, har passet på å øke inntak av proteiner så det stabiliserer seg nok snart !

    Hvordan går det med dere andre ?
  • hannebananae
    hannebananae Innlegg: 4 Member
    Hei!
    En stund siden jeg har vært logget inne her (utallige reiser og en solid runde med omgangssyke..)

    Så flink du har vært! Jeg har vært på en joggetur siden sist...
    Gjør du noe annet spesielt mot søtsuget? Synes å huske at noen tipset meg om å ta krom?

    Selv har jeg kommet meg ned til 89kg, men jeg har spist lite ettersom jeg har vært mye på reise + syk. Så forventer å gå litt opp nå som jeg er hjemme igjen.. Akk!
  • idak_l
    idak_l Innlegg: 34 Member
    Hei, men så bra at du har fortsatt alikevel !

    For meg er det mye proteiner i maten som fungerer best faktisk, har testet mye ulike «tabletter» med dårlig effekt .. har også hørt dette med krom faktisk!

    Men så gøy å ha kommet seg ned til 89! Som du sier går vel noe av det kanskje opp igjen, men er jo uansett en god motivasjon og ha sett tallet på vekten ;) Det er målet mitt nå i februar også, går sakte nå om dagen så tenkte og sette et mål jeg er helt sikker på at jeg kan nå
  • idak_l
    idak_l Innlegg: 34 Member
    - UKESOPPDATERING -

    1 kg ned denne uka, hadde fri hele forrige uke så ble lagt inn mye aktivitet som nok førte til dette! Er nå 0.2kg unna målet om å komme ned til 89.9

    Ble mye godis i helga, men søtsuget har i det minste gitt seg nå !

    Denne uka tenkte jeg og fortsette med de vanene jeg har fått inn, er travel om dagen så er litt mer planlegging som trengs