Tjenare — Swedish

Tjenare

Alternativ
Hejsan på er.

Emma var namnet och behöver motivation att fortsätta eller ja helt enkelt följa någon av er för att se hur det går för er och kanske finna motivationen den vägen. Har just startat sidan här för att se vad det kan var för något och sedan är jag med i fitbit klubben men de hade ingen svensk kaloribok så då såg jag att fler hade kopplat ihop det och det verkar funka nu i kväll då jag gjorde en snabb test.

Har hitintills gått ner 14.4 kg och hade ett tag även gått ner över 22 men lite kom mellan och jag tappade bort mig någonstans, men skam den som ger sig och jag är tillbaka nu

Jag har en sjukdom som gör att jag inte kan träna tungt utan sakta och försiktigt men jag försöker i allafall ändå att röra mig och se vad jag äter.

Ja vill ni veta något lägg till mig så blir det roligare.

MVH// Emma

Kommentarer

  • blika_
    blika_ Inlägg: 5 Member
    Alternativ
    Hej!

    Elin heter jag. Roligt att se att det finns någon i forumet. Känns som om inte forumet inte används så mycket, men det kan man ju ändra på. :smiley:
    Jag har precis kommit igång med min resa. Måste också av olika anledningar ta det väldigt lugnt så här i början. Jag följs gärna åt och peppar varandra under vår resa.

    Hälsningar
    Elin