Vänner
dharmajohanssoo
Söker efter vänner som också är här och vi kan peppa varandra att uppnå mål
8
Kommentarer
-
Jag är med. Har precis startat med detta och håller på och försöker orientera mig i funktinerna.5
-
Jag gick med idag. Kan också behöva pepp. Hur har det funkat för er än så länge?4
-
Hej! Det går jätte bra för mig. Gått ner 8 kg på mindre än 2 mån. Kul4
-
Jag har gått ner 21 kg totallt och nu håller jag på att bulkar istället, Viktnedgången gick väldigt bra men jag fick aldrig till 6 packet som jag ville ha. Därför bulkar jag och bygger muskler nu för att sedan gå ner igen och förhoppningsvis se bättre ut utan fettet.2
-
Hej på er!
Startade med mfp för ca 21 dagar sedan.
Tycker den fungersr strålande tillsammans med garmin och min fenix 5 s.
Har gått ned 4 kg sedan starten.
Väger nu 69,8 kg.3 -
Hej, jag tycker också det vore roligt med nya vänner. Måste gå ner 23kg till april.. Tror ni jag hinner? Vore kul att kunna peppa varandra.1
-
Absolut det tror jag du klarar. Med pepp från nära å kära å sen med hjälp från folk som har samma resa som att gå ner som kan ge dig pepp.2
-
Hallå! Jag vill gärna ha lite nya stöttande myfitnesspal-vänner!! lägg gärna till mig så kan vi peppa varandra!2
-
Jag är också ny här, började köra MFP inför mitt bröllop!0
-
Hej, jag tycker också det vore roligt med nya vänner. Måste gå ner 23kg till april.. Tror ni jag hinner? Vore kul att kunna peppa varandra.
Gör upp en plan på hur mycket KG du tänker droppa varje vecka samt en plan för kosten (som oftast är boven i det hela)
Min fd klasskompis lyckades med 28kg på 6 månader men han var svinhård vad gällde kosten och vägde hela tiden sin mat.0 -
Hejsan !
Ny här söker peppande vänner då jag måste gå ned 10-15kg till april .
Behöver all hjälp jag kan få.
Nu kör vi !2 -
Hej, här vill jag oxå vara med. Har varit inne i en svacka senaste tiden med hoppar upp på hästen och kör från och med i morgon igen.4
-
Hej jag söker också peppande vänner2
-
Hej!
verkar inte vara så många som använder forumet... Jag har varit medlem nu i en vecka och gått ner 1,5 kilo. Fick hem min Apple Watch för några dagar sedan och känner mig superpeppad nu! Tyvärr känner jag mig själv alltför väl för att veta att jag lätt kan gå in i sånt här till 100% men har svårare för att hålla i det över tid. Därför är det viktigt för mig att jag håller det på en bra nivå där jag känner att jag kan leva så här.
vill jättegärna ha peppande vänner här, men förstår inte ens hur man lägger till vänner?6 -
Hallo, är detta forumet aktivt? 😁🤓0
-
Mig får man gärna adda. Började använda appen igår och har 20+ kilo som ska bort.1
-
Jag vill ha peppvänner! Lägg till mig!0
-
Jag är med0
-
Behöver också pepp 🥴 går inte bra nu2
-
Jag är också ny här, alltid bra med stöd och pepp0
-
Hey har gått ner nära 60 kg med appen men hade gärna bollat lite idéer med folk Lägg mer än gärna till mig som vän2
-
Adda mig gärna, jag har gått ner 14 kilo, vet inte riktigt hur man lägger till är ganska ny1
-
Jag har snart nått mitt första delmål att säga farväl till 80 talet väger 82 nu är så taggad loggar all mat och går 1-2 mil om dagen2
-
Jag vill gärna ha peppkompisar! Inte riktigt hajat forumet än. Skaffade premium igen efter -6 kg då jag tappat lite fokus. Siktar på -0,5 i veckan och det har funkat rätt bra. Nån annan som är överviktig och är ute efter just viktnedgång?1
-
Ny här och försöker lista ut hur saker hänger ihop. Ska gå ner 15kg börjat träna igen efter snart 2 års uppehåll. Mål börja med hockeyn igen till hösten. Lägg gärna till mig för att bolla ideer recept och peppning0
Kategorier
- Alla kategorier
- 156 Huvudforum
- 45 Introducera dig själv
- 23 Allmän hälsa, fitness och kost
- 6 Framgångshistorier
- 29 Mat och näring
- 16 Fitness och träning
- 21 Motivation och stöd
- 10 Recept
- 1 Småprat, kul och spel
- 63 MyFitnessPal Forum