Peppa varandra? — Swedish

Peppa varandra?

Alternativ
Hej alla!
Finns det några här som skulle vilja vara med att peppa varandra?

Det är alltid lättare att nå sitt mål om man får bolla tankar och funderingar med någon i samma sits.

Kanske har du en jobbig dag och behöver extra pepp?

Vi kan ju försöka dra ihop ett par stycken och lägga till varandra som vänner så man har lite extra stöd.

Är ni med?

Kommentarer

  • trojasmatte
    trojasmatte Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Hej tycker det är ett bra förslag jag är med . Hittade hit idag
  • greta8012018
    greta8012018 Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Här är jag!
  • fredrik_96_
    fredrik_96_ Inlägg: 3 Member
    Alternativ
    Kanonidé! Jag har haft appen jättelänge, men aldrig kollat in forumet förens nu. :p
  • Cissilini89
    Cissilini89 Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Hejhej! Jag är gärna med! Hur gör ni, loggar ni allt ni äter? Väger ni maten? Första dagen jag kör, vet inte riktigt om jag är helt såld på denna app ännu :)
  • anberline
    anberline Inlägg: 2 Member
    Alternativ
    Jag är nog gärna med tror jag, brukar ha motivation som räcker en vecka och sedan är det över. Har en del kilon att gå ned så om ni vill ha fler vänner får ni gärna adda mig :)
  • katjanilsson73
    katjanilsson73 Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Jag skulle gärna vara med om det är ok. Jag har dock just laddat ner appen så jag är kanske inte helt säker på hur allt funkar..
  • Gorgitta
    Gorgitta Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Jag är på :) har haft appen 1 år och typ använt den periodsvis men nu tänker jag logga in allt... dock är jag inte 100% på om jag har rätt kalorimål /macros... har pillat för mycket här o där .. vet inte ens om d står "rätt"
  • ProfessorBalthazar
    ProfessorBalthazar Inlägg: 2 Member
    Alternativ
    Låter som en strålande idé! Ska bara komma underfund med hur man lägger till folk..
  • ragnhs
    ragnhs Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Jag är med er :) har tränat till och från de senaste 25 åren men senaste året har jag skött mig, så Peppa kan jag och ge tips å råd :)
  • 94moalin
    94moalin Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Hej! Bra idé. Jag kan behöva lite pepp, lägg gärna till mig om ni vill!
  • Anntho292
    Anntho292 Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Hej.Min första dag här
  • Pjohansson62
    Pjohansson62 Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Hallå! Är också på. Har en tävling på jobbet som innebär att bli så fit som möjligt. Funderar på o vinna detta!
  • andreascjonsson
    andreascjonsson Inlägg: 4 Member
    Alternativ
    Bara att lägga till mig den som känner för det. Har gått ner 21 kg och äter för tillfället underhållskalorier. Kommer börja bulka för första gången i mitt liv i början av juni
  • Dantolainen
    Dantolainen Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Bra förslag med att peppa varandra! Själv brukar jag tappa motivationen efter 2 veckor och sluta. Tror att det går bättre om vi är några som peppar vandra att fortsätta!. Lägg gärna till mig om ni vill. Jag är nu inne på andra veckan. Ha det gott alla!
  • Blika82
    Blika82 Inlägg: 5 Premium Member
    Alternativ
    Halloj! Jag vill också vara med. Har haft appen i omgångar och andra appar där emellan men återkommer alltid till My fitnesspal.