Stämmer intjänade kcal? — Swedish

Stämmer intjänade kcal?

Alternativ
Hello! Jag har valt att lägga in mina steg och omvandla de till intjänade kcal, men tycker appen räknar ovanligt snällt, alltså att mina intjänade kcal ökar snabbt. Borde jag vara orolig att det är för bra för att vara sant? :) Kram från Anna

Kommentarer

  • Vintentina
    Vintentina Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    Ja, det ska du vara!
    Om du rör på dig mycket ska du givetvis äta upp en del av det intjänade, men inte allt. Kroppen ställer rätt snabbt om sig för en högre aktivitetsnivå och jobbar effektivare.
    Samtidigt ska man inte svälta. Om du styrketränar är det viktigt att äta tillräckligt mycket protein för att musklerna inte ska brytas ner pga kaloriunderskottet, så fokus på det är bra.
  • psvensson
    psvensson Inlägg: 1 Member
    Alternativ
    > @Vintentina sa:
    > Ja, det ska du vara!
    > Om du rör på dig mycket ska du givetvis äta upp en del av det intjänade, men inte allt. Kroppen ställer rätt snabbt om sig för en högre aktivitetsnivå och jobbar effektivare.
    > Samtidigt ska man inte svälta. Om du styrketränar är det viktigt att äta tillräckligt mycket protein för att musklerna inte ska brytas ner pga kaloriunderskottet, så fokus på det är bra.
    >

    > @Vintentina sa:
    > Ja, det ska du vara!
    > Om du rör på dig mycket ska du givetvis äta upp en del av det intjänade, men inte allt. Kroppen ställer rätt snabbt om sig för en högre aktivitetsnivå och jobbar effektivare.
    > Samtidigt ska man inte svälta. Om du styrketränar är det viktigt att äta tillräckligt mycket protein för att musklerna inte ska brytas ner pga kaloriunderskottet, så fokus på det är bra.
    >

    > @Vintentina sa:
    > Ja, det ska du vara!
    > Om du rör på dig mycket ska du givetvis äta upp en del av det intjänade, men inte allt. Kroppen ställer rätt snabbt om sig för en högre aktivitetsnivå och jobbar effektivare.
    > Samtidigt ska man inte svälta. Om du styrketränar är det viktigt att äta tillräckligt mycket protein för att musklerna inte ska brytas ner pga kaloriunderskottet, så fokus på det är bra.
    >

    > @Vintentina sa:
    > Ja, det ska du vara!
    > Om du rör på dig mycket ska du givetvis äta upp en del av det intjänade, men inte allt. Kroppen ställer rätt snabbt om sig för en högre aktivitetsnivå och jobbar effektivare.
    > Samtidigt ska man inte svälta. Om du styrketränar är det viktigt att äta tillräckligt mycket protein för att musklerna inte ska brytas ner pga kaloriunderskottet, så fokus på det är bra.
    >