Jättehungrig — Swedish

Jättehungrig

lingon5587
lingon5587 Inlägg: 1 Premium Member
Hej! Ny här 🐣 Andra dagen och är vrålhungrig…! Jag antecknar inte min träning men går på pass på gym 3-4gg/v sedan förra veckan och snittar 8000 steg senaste månaden/dag 😛 1800 kcal valde jag trots appen sa lägre. Ändå är jag jättehungrig! Har varit det i flera dagar. Har ni tips?

Kommentarer

  • lordavfall
    lordavfall Inlägg: 1 Member
    Själv håller jag hunger i styr med hjälp av högt intag av protein då det mättar under längre tid 👍
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    Tror att man får räkna med att vara jävligt hungrig första två veckorna. Så blir det i alla fall för mig varje gång jag börjat skärpa till maten och kosten. Mitt råd är att grilla en ett par kilo färsk kycklingfilé som du marinerar och kryddar lite olika och sedan skivar du upp dem. Lägg sedan ner dem i små frysportioner och frys in.

    Ta upp kyckling och ät extra varje dag första tvåp veckorna, det mättar bra och stoppar dig från dumma beslut.
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    lingon5587 skrev: »
    Hej! Ny här 🐣 Andra dagen och är vrålhungrig…! Jag antecknar inte min träning men går på pass på gym 3-4gg/v sedan förra veckan och snittar 8000 steg senaste månaden/dag 😛 1800 kcal valde jag trots appen sa lägre. Ändå är jag jättehungrig! Har varit det i flera dagar. Har ni tips?

    Se till att få i dig mycket kalcium och protein för kalorierna så tycker jag att man står sig bättre. Kolhydrater, vissa av dem, gör mig både hungrig och sötsugen.